16 sierpnia 2017

Rozkloszowana mini


Cześć!

Jak mijają Wam wakacje? Odpoczywacie, czy pracujecie? Mi czas leci nieubłaganie szybko i nawet się nie obejrzałam, a już mamy połowę sierpnia. W tygodniu pracuje, a kiedy przychodzi weekend, to marzę tylko o tym aby się wyspać, zobaczyć z rodziną i porządnie odpocząć. Ostatnio, na spacerze udało się nam zrobić kilka zdjęć, które dzisiaj Wam pokażę. 
Luźna, dziewczęcą stylizacja. Jakiś czas temu, nawet bym nie pomyślała, że będę chętnie nosiła ubrania w kolorze pudrowego różu - teraz jest inaczej. W swojej szafie mam już dwie spódniczki o takim odcieniu i myślę, że nie będą to ostatnie takie rzeczy. Jak Wam się podoba? :) 





t-shirt- NewYorker/ spódniczka - nn/ buty- Deezee/ torebka - Pepco


Pozdrawiam!

Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

33 komentarze:

  1. urocza spódnica :) świetnie, że wybrałaś do niej takie buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. love this post, so nice :)
    kisses :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pastelowy zestaw, bardzo Ci pasuje taki look

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódniczka w pięknym kolorze. 🙆 Wstążki zamiast sznurowadeł super pasują do stroju. Pięknie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz ;*
    bardzo podoba mi sie spódniczka
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna stylizacja :).
    Ladnie Ci w takich kolorkach :)
    http://allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look, podoba mi się spodniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój czas również ucieka tak szybko... i plan tygodnia mam bardzo podobny do Twojego ;)
    stylizacja świetna :) super dziewczęco i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna spodniczka :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz:D
    Spodniczka bardzo mi sie podoba :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje <3
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja na co dzień... jednak nigdy nie stanę się fanką tych wstążek zamiast sznurówek :) Pozdrawiam cieplutko. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, czas pędzi nieubłaganie. Jakoś nie mogę dopuścić do siebie wiadomości, że już za 2 tygodnie znów zasiądziemy w szkolnych ławkach. Zdecydowanie za szybko mijają te wakacje. :D
    -mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj ja mase spódnic i sukienek rozkloszowanych! Bardzo je lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz! Spódniczka jest obłędna ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buty. Lubię połączenie szarego z pudrowym różem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna spódnica, mój ulubiony kolor :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica ma cudny kolorek ;) Bardzo ładnie wszystko razem wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna spódniczka, mam bardzo podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. this dress is so cute and fits you perfectly!

    x
    dahi
    http://www.strangeness-and-charms.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, buciki mi wpadły w oko. :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja, buciki mi wpadły w oko. :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dziewczęca stylizacja, a buty już w ogóle są przesłodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty są genialne!! Całość naprawdę wygląda super:)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Odpowiedź zostaw u mnie

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne buty! ostatnio zamówiłam podobne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!