15 czerwca 2017

Pastelowa midi spódnica

Cześć!

Wiem, że dawno już tutaj nie pisałam, ale znowu pojawiło się trochę zmian w moim życiu i musiałam się do nich przyzwyczaić. Zmieniłam pracę i w końcu mam wszystkie weekendy wolne i nie pracuje wieczorami co mnie bardzo cieszy. Jednak nie będę Was zanudzać i przejdę od razu do zdjęć stylizacji, które zrobiliśmy dzisiaj. Wykorzystaliśmy dzień wolny, piękną pogodę i zdjęcia wyszły jak dla mnie świetne. Spódniczkę kupiłam przypadkiem, jednak od dawna taką chciałam. W maju mieliśmy aż 4 imprezy rodzinne zatem ta spódniczka spsiała się znakomicie. Oczywiście w wersji bardziej eleganckiej, bo dziś prezentuję ją z koszulą jeansową i płaskimi butami. Taki zestaw idealnie mi pasuje na bieganie po mieście jak i wspólne spacery w słoneczny dzień. Co sądzicie? :) 











koszula - H&M/ spódnica - Mohito/ buty - nn/ torebka - Sinsay/ naszyjnik - Bershka/ okulary - Sinsay

Muszę się przyznać, że pierwszy raz zrobiłam sobie sama taki warkocz i musicie mi wybaczyć niedociągnięcia. Ale nawet podoba mi się:) 

Pozdrawiam!

Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

25 komentarzy:

  1. Świeżo, dziewczęco. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz , cudowne zdjecia ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna spódniczka. Z dżinsową koszulą wygląda naprawdę ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  4. No przepiękna ta spódniczka! A warkocz wyszedł super 😁 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. całość prezentuje się super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja,piękna spódniczka ❤ Bardzo ładnie wyglądasz w warkoczu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie bardzo podoba mi się, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie pasuje ta spódniczka do dżinsowej koszuli :) Bardzo eleganckie zestawienie, piękna fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula śliczna idealnie współgra z różową spódnicą! Bardzo ładnie wszystko dobrane, a torebeczka idealnie dopełnia całość :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna spódnica i super wygląda w towarzystwie jeansu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fryzura super. Zazdroszczę talentu, ja nie umiem takich robić :/ Pudrowy kolor jest bardzo dziewczęcy i idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zestawienie, miłe dla oka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna stylizacja, lekka i zwiewna, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie uniwersalne rzeczy, ktore po zmienie obuwia, można nosić i na eleganckie impreszy, czy spotkania rodzinne oraz spacery po mieście :)
    świetna ta spódnica - bardzo podoba mi się polaczenie jej w jeansową koszuą :)
    super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie przepadałam za sukienkami czy spódnicami midi ale ta stylizacja jest świetna :)
    insomniabydorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw :) Twoja fryzura bardzo mi się podoba- i jak na pierwszy raz jest naprawdę super! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna spódnica, wszystko idealnie dobrałaś :)

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super look ! :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zmiany są dobre, ja też zmieniłam pracę i nie pracuje w weekendy z czego jestem ogromnie szczęśliwa :) Spódniczka skradła moje serce, ma idealną długość i ten kolor! Świetnie w niej wyglądasz. Koszula nadaje całość w stylizacji.
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!