26 kwietnia 2017

Zakupy Rossmann -55%

Kiedyś nie przykuwałam większej wagi do mojego makijażu. Wystarczył mi podkład, jakiś cień, tusz do rzęs, błyszczyk i tyle. Czasami postawiłam na coś "mocniejszego", co w moim przypadku oznaczało kreska eyelinerem i mocniejsze usta. Śledząc coraz to więcej kanałów na Youtube i blogów kosmetycznych, zaczęłam coraz bardziej interesować się makijażem. Nie wydaje na kosmetyki dużych pieniędzy, bo po prostu mi szkoda i nie mam takiej potrzeby, gdyż z tych tańszych (ale dobrych) też można uzyskać fajne efekty. Korzystam z promocji, które pojawiają się w drogeriach stacjonarnych czy Internetowych i tak powiększa się moja kosmetyczka. Obecnie trwa promocja w Rossmannie, więc korzystając z okazji pokaże co i jak udało mi się dostać. I czy na pewno warto jest się "pchać do szaf Rossmannowskich". 



Moja przygoda: Planowałam wybrać się do Rossmanna wcześnie rano w dzień rozpoczynającej się promocji. Jednak obawiałam się tłumów i z samego rana złożyłam zamówienie Internetowe. Oczywiście już przy składaniu zamówienia okazało się nie ma podkładu, który tak bardzo chciałam dostać. Więc zmieniłam odbiór zamówienia w innym Rossmannie i już wszystko było. Po paru godzinach żałowałam, że zamówiłam przez Internet, gdyż przeczytałam gdzieś na forum, że moje zamówienie może okazać się niekompletne. I tak było. Cały dzień czekałam na wiadomość, nie wiedziałam czy mam iść stacjonarnie kupować i pchać się między klientki rzucające się na szafy (bo tak było kiedy poszłam do jednego ze sklepów) nie mając pewności czy dostanę to co chce, czy po prostu dalej czekać. Jednak na moje szczęście byłam akurat w małej, osiedlowej galerii i otrzymałam wiadomość ok. 19, że brakuje paru rzeczy, więc resztę dokupiłam już stacjonarnie bez większych przepychanek, bo wiedziałam co chce.

Pierwszym kosmetykiem, na którym najbardziej mi zależało, był wychwalany podkład Bourjois Healthy Mix. Swój najjaśniejszy odcień wyszukałam gdzieś na samym końcu, schowanego za innymi podkładami. Jestem sama ciekawa czy będzie mi pasował.



Bardzo chciałam też dostać paletkę do konturowanie Wibo 3steps i się udało. Swoją, starą mam z Revolution i jestem z niej bardzo zadowolona. Sprawdzałam odcienie i są prawie takie same, więc mam nadzieję, że ten produkt sprawdzi się u mnie równie dobrze.


Planowałam również zakup paletki cieni i padło na paletę Lovely. Coraz bardziej zaczynam kombinować z odcieniami i bawić się kolorami, więc taka paletka mi się przyda.


Mimo dużo zróżnicowanych opinii na temat bazy pod makijaż Wibo, postanowiłam ją kupić i będę testować. Nigdy nie używałam bazy, więc będzie to mój pierwszy raz z takim kosmetykiem.


Z nowości dla mnie, do mojej kosmetyczki trafiła również kredka do ust Wibo (jak widać Wibo u mnie króluje;p). Nie jestem zwolenniczką jasnych odcieni ust czy też mocno rażących. Zdecydowanie wolę te ciemniejsze i przede wszystkim matowe. Więc ten kolor w odcieniach brązu bardzo mi się spodobał.


Reszta moich zakupów to kosmetyki, które już używam od dłuższego czasu i jestem z nich zadowolona. Słynny tusz do rzęs Curling Pump Up, zdecydowanie mój ulubieniec i tak samo Eyeliner z Wibo te kosmetyki pamiętam jeszcze z czasów gimnazjum i używam do dziś. Natomiast tusz Eveline i Puder Sypki Rimmel to moje odkrycia z poprzedniego roku i na pewno będą mi towarzyszyć jeszcze przez jakiś czas.





Na początku wpisu zastanowiłam się czy warto jest korzystać z takich promocji jakie organizuje Rossmann. Powiem tak: Warto, pod warunkiem, że wiemy co chcemy kupić i nie popadniemy w szał zakupowy "bo jest promocja". Rozumiem, że każdy chciałby skorzystać z promocji, jednak szanujmy też siebie nawzajem, bo to co się dzieje w sklepach (przepychanki, wyrywanie sobie kosmetyków, atakowanie nierozpakowanych pudeł prosto z magazynów) to trochę nie na miejscu. Nie wszystko widziałam na własne oczy, ale wiele też przeczytałam na temat dziewczyn zachowujących się podczas zakupów. Prawda jest taka, że faktycznie się opłaca, 55% to duża promocja, jednak z ciekawości sprawdzałam też ceny kosmetyków w drogeriach Internetowych i dużej różnicy nie ma. Za podkład, który kupiłam zapłaciłam podczas promocji: 28,35 zł. Na stronie ezebra.pl znalazłam go za 33,39 zł. Parę złotych różnicy a w spokoju i w każdym momencie można złożyć sobie zamówienie i poczekać na przesyłkę, która czasami też jest darmowa. Nie raz zamawiałam kosmetyki z tej strony i wiem, że są jak najbardziej pełnowartościowe:)
A Wy co kupiliście? 
Pozdrawiam!

Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

34 komentarze:

  1. Jak się spisuje ta paletka cieni z Lovely? :) zastanawiałam się ostatnio czy ją kupić na tej promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup:) Użyłam jej już kilka razy i jestem zadowolona. Cienie się nie osypują, a wręcz mam wrażenie, że są trochę kremowe. Pigmentacja też super! Za taką cenę to warto :)

      Usuń
  2. Słyszałam o tej paletce Lovely, podobno dobra.
    Kiedyś korzystałam z tego Eye Linera i średni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi eyeliner się sprawdza dobrze. A ty jaki polecasz? :)

      Usuń
    2. Eyeliner Celebrities jest świetny i niedrogi. :)

      Usuń
    3. Kiedyś miałam i pamiętam, że miał sztywny pędzelek (o ile to ten sam). Chyba, że trafiłam na jakiś felerny :p

      Usuń
    4. Oj to nie ten. Pędzelek podanego przeze mnie eyelinera jest precyzyjny i na pewno nie twardy. :) Może sobie pomyliłaś z innym. ;) Mój jest z Eveline, opakowanie czarno złote.

      Usuń
    5. Właśnie takie opakowanie miałam i był twardy. Pewnie jakiś przeterminowany mi się trafił :(

      Usuń
  3. uwielbiam podkład Healthy Mix! mam nadzieję, że u Ciebie też się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ten podklad i jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na szczęście złożyłam aż 5 różnych zamówień internetowych i dostałam wszyściutko, a było tego sporo i wszystko nowe, nieodpakowane, także jestem meeeega zadowolona :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna paletka cieni do powiek- bardzo ladne kolory, takie moje <3
    a ta baza z Wibo mi coś nie podpasowała, myslalam że będzie lepsza, ale może u Ciebie bardziej się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze musze dokupić 3 rzeczy i staram się nie wariowac. Z Twoich zakupów lubię tusz. Tez się skusilam na ta bazę z wibo i tez jestem jej ciekawa ;)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  8. także skorzystałam z tej promocji :))
    pozdrawiam cieplutko,
    woman-with-class.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię paletkę do konturowania i eyeliner Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znalazłam w tym poscie same cudowne produkty <3
    Może wzajemna obserwacja?


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście kupiłam tylko fluid i puder, na tym się skończyły moje zakupy.. Mam tą paletkę z lovely, jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdobycze , tez się obkupiłam na tej promocji ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe łowy :D Z chęcią zabrałabym Ci parę rzeczy. Ja sama nie kupiłam teraz za dużo i staram się mimo wszystko pilnować haha

    WORLD OF ALEKS

    OdpowiedzUsuń
  14. ja dzisiaj skorzystałam, ostatnim rzutem na taśmę:D kupiłam trzy tusze do rzęs i jedną matową pomadkę do ust:P

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię puder Healthy Mix, jednakże nie miałam tego w nowym opakowaniu :) Po raz pierwszy podczas zakupów w Rossmannie kupiłam ten żółty tusz do rzęs i naprawdę jestem zadowolona! Nie sądziłam , że taki tani tusz moze być taki świetny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam maskarę z Lovely i Eveline i eyeliner z Wibo ;) I wszystkie trzy kosmetyki lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo ciekawych rzeczy kupiłaś ;-) Lubię produkty z Lovely i Wibo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy <3 Bardzo mi sie podobają, lubie je!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem ciekawa podkladu bourjois,wydaje się dosc jasny a ja takich wlasnie poszukuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja kupiłam podkład, ulubioną mascarę i kilka pomadek :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Paletka cieni - dobry wybór! Mam podobną od dłuższego czasu i spisuje się świetnie!

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, gdzie również przedstawiam moje zakupy z promocji w sklepach Rossmann :) Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zakupy, będziesz miała teraz co używać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że zaopatrzyłyśmy się w bardzo podobne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zakupy zrobiłaś :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Również kupiłam trochę kosmetyków na wyprzedaży Rossmana, chociaż te zakupy nie sprawiają mi przyjemności przez zbyt dużą ilość pchających się pań:/ Ostatnio stawiam na polskie kosmetyki, więc głównie zakupiłam WIbo i Lovely;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!