22 kwietnia 2017

Szara bluzka

Cześć!

Czy u Was też nie ma już pięknej wiosny? U mnie na razie szaro, ponuro i przede wszystkim zimno. Dobrze, że nie pochowałam jeszcze zimowych butów i kurtek. Dlatego też dzisiaj, pokazuje jeszcze bardziej zimową stylizację. Ciężko mi było zdjąć płaszcz do zdjęć, bo jednak tylko te parę stopni, powoduje, że zamarzam. Mam nadzieję, że maj już będzie cieplutki. 

A co mam dziś na sobie? Moje ulubione kolory<3 Szarość, biel i czerń. W takich zestawieniach czuje się najlepiej! Szara bluzeczka, o której już wspominałam w tym poście i obiecałam stylizację, więc jest. Jak Wam się podoba? :) 






 płaszcz - Mosquito / bluzka - Tosave.com / spodnie - House / buty - Deezee / torebka - allegro

Pozdrawiam!

Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

32 komentarze:

  1. Ślicznie wygladasz super zestaw ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Śliczny sweterek! Też ostatnio przeprasilam szary płaszcz, jest naprawdę zimno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną bluzkę, ale Twoja jest urooocza bardzo!

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda ta bluzeczka, sama się nad nią zastanawiałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bluzka :) Płaszczyk też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka bardzo podoba mi się, lubię takie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały płaszcz!

    W Łodzi też zimno - zimniej niż w marcu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka jest śliczna, również ją mam! :) Świetny look! KLIK!

    Zapraszam na nowy post, PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja:) Bardzo fajnie dobrałaś dodatki, buty są genialne:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi dear! You have a fantastic blog:) I really likke it!
    Do you want to follow each other? Let me know!
    HAPPY WEEKEND
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też ponuro 😭
    Czekam na latoo ❤❤
    Ładna stylizacja !
    http://twinstyl.blogspot.com/2017/04/najlepsze-kosmetyki-giordani-gold.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna bluzka, cała stylizacja świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz świetne wyczucie stylu kochana! Podobają mi się te szarości, pięknie Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faajny zestawik, super koszula<3

    OdpowiedzUsuń
  15. ja już pisałam,ż piękna ta bluzeczka! bardzo fajny look:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Patrząc na twoją stylizację zaczynam żałować, że nie kupiłam tej bluzki. Bardzo fajnie się prezentuje ;)
    xcapableofanything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna bluzka, ubrałabym ją z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluzka świetna, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Kobieco i stylowo, wyglądasz olśniewająco :) Bardzo spodobała nam się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże ale masz tutaj boski płaszczyk <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Klasycznie :D Pięknie wygladasz D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz świetnie. Bardzo przypadł mi do gustu ten płaszczyk ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja glupia pochowalam grubsze ciuchy i w te zimne dni, kikedy spadl niedawno śnieg i mega spadly temperatury, nie mialam w czym chodzić grrrr

    Czasem mniej, znaczy więcej- i to doskonale się sprawdza w Twoim dzisiejszym wydaniu :)
    super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdjęcia :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham szarości :) bardzo podoba mi się ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!