03 kwietnia 2017

Reebok Classic

Cześć!

Muszę Wam powiedzieć, że ostatnio zakochałam się w swoich nowych bucikach! Kupiłam je już jakiś czas temu, jednak pogoda nie sprzyjała ich noszeniu, dlatego dzielnie czekały do wiosny. Wiosna przyszła i mogę je wyciągnąć z pudełka. Tak oto prezentuje je dzisiaj w jakże prostej, ale bardzo wygodnej stylizacji. W końcu można sobie pozwolić na wyjście bez grubej kurtki, czy płaszcza. Dzień coraz dłuższy, słoneczko wyżej, więc można korzystać z pięknej wiosny!
Jak Wam się podoba takie zestawienie? 







bluza - New Yorker / bluzka - Sinsay / spodnie - Cropp / buty - Reebok / okulary - Sinsay

Lubicie buty sportowe, czy stawiacie na eleganckie?

Pozdrawiam!

Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

38 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, modnie i wygodnie :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/
    https://twitter.com/Elegant_e_blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sportowy look :) podoba mi sie :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buciki faktycznie masz super <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię eleganckie buty, ale ostatnio chodzą za mną jakieś fajne adidasy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, prosty look, podoba mi się! :)
    Ja osobiście wolę eleganckie, ale na płaskiej podeszwie.

    youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Reeboki najlepsze buty. Mam kilka par i nie zamienię na nic innego :D
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Przemawia do mnie taka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są bardzo fajne, bo uniwersalne!
    Do naprawdę wielu zestawów (i stylów!) będą bez problemu pasować :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie codzienne zestawy :) buty extra!

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post! Photos are amaizing :)
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on this post --> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/oversized-sweatshirt-outfit.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie, klasycznie i wygodnie :) tak jak lubię!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny look , podoba mi się ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Reeboki, moje są niezniszczalne... :) teraz robię podejście do zakupu conversów, mam nadzieję, że będą tak samo wytrzymałe i wygodne :)Co do stylizacji to połączenie prostoty, minimalizmu i sportu, zawsze musi dobrze wyglądać. Dla mnie na duży plus. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Prosto, wygodnie i stylowo! A buty sportowe na wiosnę są idealne. Mam 3 pary Conversow , kolorowe Championy, a teraz zamowilam czarno-białe New Balansy no i 2 pary Reeboków, faktycznie niezniszczalne. Twoje również mi się podobają! Super, że już wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wolę buty sportowe:-) Fajna stylizacja, podoba mi się ta bomberka:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buciki są świetnie, naprawdę zestawienie ich z ta bomberka to strzał w dziesiątkę!
    Z chęcią dołączamy do grona obserwatorów :)
    W wolnej chwili zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię sportowe buty, szczególnie Vansy i Nike ;)
    fajna, luźna stylizacja i podobają mi się twoje sneakersy ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Klasycznie...buty grają główna rolę i zdecydowanie przykuwają moja uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super stylizacja. Jak najbardziej w moim stylu :)

    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Great post,
    Love your blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  22. klasyka zawsze w modzie! Jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Choć lubię eleganckie buty, to przeważnie stawiam na sportowe. Twój look jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kurtka super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam takie sportowe połączenia :)
    świetnie wyglądasz!
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Klasyka w eleganckiej stylizacji :)

    www.lagres.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Czerń i biel, to połączenie zawsze w modzie:), chociaż ja ostatnio stawiam na delikatny róż z czernią;) Uwielbiam szpilki, ale bieganie z/za dziećmi zmusza mnie do obuwia sportowego. Więc w mojej szafie pełno jest adidasów, balerin itp :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam Reebok Classic, ale całe białe! :) Świetne są!

    Będzie mi miło, jak wpadniesz do mnie! ♡
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super! Świetnie wyglądasz, ja zdecydowanie przeważnie stawiam na obuwie sportowe :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!