02 stycznia 2017

Podsumowanie 2016 Roku - Początek 2017 Roku!

Witajcie w Nowym 2017 Roku!

Na początku Chciałabym Wam Wszystkim życzyć:
 aby ten Nowy Rok był lepszy od Tego Starego.
 Aby spełniły się Wasze wszystkie marzenia oraz wypisane postanowienia.
Dużo Zdrowia, bo ono jest najważniejsze i Miłości - tej prawdziwej i rodzinnej! 
Mnóstwo uśmiechu i Radości na każdy nowy Dzień! 


Ja co roku wypisywałam sobie postanowienia Noworoczne, ale zawsze coś stawało mi na przeszkodzie w ich realizacji - Lenistwo! Dlatego w tym roku, postanowień dużych nie robię, tylko te najważniejsze. 
Rok 2016 był dla mnie rokiem naprawdę dobrym. Wydarzyło się trochę złego, ale w większości były to dobre i szczęśliwe chwile. Najważniejsze w tym roku i najpiękniejsza chwila to zaręczyny<3 Cudowne wakacje. Sportowy początek roku. Nowa praca. Trochę fajnych i ładnych zdjęć stylizacji. Wolne chwile tylko dla siebie. I wiele, wiele innych. 
Krótkie podsumowanie ze zdjęć z Instagrama:) 


Na 2017 życzę sobie wiele Miłości (chociaż mam już jej dużo<3), nowej (lepszej) pracy, więcej czasu na poświęcanie się pasji, i zdecydowanie więcej czasu na bloga! 

A Wam jak minął 2016 rok? :) 

Pozdrawiam! 

Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najpiękniejszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Samych pięknych chwil w 2017! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby ten rok był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie 2016 był dobrym rokiem jednak nie przełomowym. Mam nadzieję że w tym roku uda mi się osiągnąć więcej .

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze więcej pięknych zdjęć i pięknych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja liczę na to, że ten rok będzie najlepszym w moim życiu :D (taka skromna jestem)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego na cały nowy rok!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!