25 stycznia 2017

Czerwona bluza w kratę

Cześć!

Zauważyłam, że ostatnio mam fazę, na kupowanie i noszenie bluz. Podobają mi się przeróżne - i te szare (moje ulubione), ale też te w żywszych kolorach i w różne wzory. Dzisiejszą, którą tutaj prezentuje dorwałam na wyprzedaży. Z racji, że większość mojej szafy to odcienie szarości, czerni i bieli postanowiłam, że ją wezmę dla odświeżenia kolorystyki. Wiem już, że był to dobry wybór, bo mogę w niej teraz chodzić na okrągło. Dzisiaj zestawiłam ją ze zwykłymi rurkami i z botkami. Do tego cieplutka kurteczka i mogę śmigać na miasto! Co sądzicie? :)














Bluza - Sinsay / Kurtka - Cropp / Spodnie - Cubus / Botki - elilu.pl

Pozdrawiam!
Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

36 komentarzy:

  1. Świetny kolorystyczny akcent ta czerwona bluza, ożywiła zimę i całą stylizację konkretnie. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne botki ;) No i ten misio przy kurtce wygląda zachęcająco :D Musi być milusi i cieplutki :D A krata teraz modna chyba ;) Wszyscy ten zwór noszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcie i przepiękna stylizacja! Mnie też ostatnio wpadają w oko bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta kurteczka ;) musi być mega ciepła ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluza! I płaszczyk jaki ciepluchny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie czekam na podobne buty :) Bardzo fajna kolorystyka, kurtka najbardziej wpadła mi w oko :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W zeszłym roku zakochałam się w kracie i często sięgam po takie ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bluza świetnie wygląda w tym zestawieniu <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-black-and-gray-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna ta bluza, aczkolwiek kurtka moim zdaniem bardziej przyciąga uwagę ;)
    Bardzo ładna, ciepła i w dobrym guście!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podoba taka stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana wyglądasz przepięknie <3

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze Ci w czerwieni:) super look na codzienne wyjścia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz! Świetna jest ta bluza <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna kurteczka, ładnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny look :) Nie marzniesz tak chodzac bez skarpetek zima ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtka jest świetna :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wygladasz , super zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wyglądasz. :)
    Bardzo ładne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny look! :) Czerwień zawsze tak idealnie ożywia! ❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, buty podobają mi się najbardziej :).
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurtka piękna prawda Justynko? <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Super bluza, mam identyczne botki tylko w ciemniejszym odcieniu ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. W tej stylizacji, podoba mi się dosłownie wszystko:) Ale chyba najbardziej kurtka z futerkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo spodobała mi się ta Twoja stylizacja ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam czerwoną kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam kratę w każdej postaci. Bluzka jest boska! no i buty - rewelka!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjna kurtka! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. buty super !
    http://ladies-array.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. What a beautiful look, I loved it.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!