07 stycznia 2017

Bordowa spódniczka

Cześć!

Czy u Was też taki mroźny weekend? U mnie prawie -22 stopnie, ale temperatura ta nie przeszkodziła mi w zdjęciach stylizacji, którą planowałam pokazać już dawno. Co prawda uwinęłyśmy się z siostrą w jakieś 10 min, ale zdjęcia wyszły ładne.
Główną rolę, w dzisiejszej stylizacji "gra" spódniczka w pięknym, bordowym kolorze i z wyszywanymi wzorami. Spódniczkę dostałam od mamy i od razu się w niej zakochałam. Jest grubsza więc na tą porę roku z grubymi rajstopkami i niezastąpionymi muszkieterkami od DeeZee, najlepsza!











płaszcz - Mosquito / bluzka - H&M / spódniczka - Topshop (sh) / buty - Deezee / szalik - Sinsay / torebka - nn

Podoba Wam się? 


Pozdrawiam! 

Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

50 komentarzy:

  1. Świetna spódniczka i cały outfit! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie za to zachwyca sweterek, uwielbiam takie sznurowane <3
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam i przyda się małe wsparcie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka ma bardzo ładny wzór! :)
    Fajne zestawienie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygldasz <3 superowa stylizacja !
    +obserwuje
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wiązane bluzeczki! A Tobie w niej tak pięknie i jeszcze ten szal!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/winter-blue-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka bardzo mi się podoba :) Zastanawiam się czy takiej sobie nie kupić:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, wszystko idealnie dobrane! :)
    Obserwuję ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna stylizacja. Pomimo, że sama bardzo rzadko chodzę w spódniczkach to tę z przyjemnością bym nosiła :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie bardzo ładne zdjęcia :) stylizacja świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna stylizacja - lecę przeglądac stronę Mosquito i może znajdę coś podobnego. Świetny szal! Co do pogody - u mnie tak samo - mróz, mróz i tylko mróz. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogromny szacunek, bo ja bym się w ten mróz tak nie porozdziawiała :D

    Spódnica bardzo ładna, ale mnie najbardziej podobają się szal i płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się wszystko:) i szalik, i spódniczka, i buty, i płaszczyk! Wszystko do siebie pasuje:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja i zdjęcia, dodatki bordo robią wrażenie www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie równie zimno co u ciebie.Bardzo fajnie wyglądasz, szczególnie płaszcz i buty mi się podobają .

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja :) Strasznie podoba mi się ta bluzka z wiązaniami!

    OdpowiedzUsuń
  17. nice post and lovely blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  18. kochana czy szalik jest z tej kolekcji? Myślisz, że znajdę go jeszcze w sklepach? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szal kupowałam jakoś w listopadzie więc możliwe, że jest jeszcze. Widziałam ostatnio taki sam, ale w odcieniach szarości. Może gdzieś znajdziesz jeszcze:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  19. rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zestawienie, sama chętnie bym wskoczyła w ni
    e, moje koloty! Slucxnie wygladasz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna spódnica. A szal fantastyczny! Mogło by już być ciepło :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja jest po prostu strzałem w dziesiątkę :) Nasze ulubione kolorki :) Szal przecudowny :)
    Zapraszamy do nas :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna spódniczka ,ale gdyby nie opis myslałabym ,ze jest czarna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Brrr jak patrzę na Ciebie to mi zimno:D No ale w 10 minut to bardzo ładne zdjęcia wyszły! Stylizacja też świetna:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Spódnica jest piękna, uwielbiam takie <3 ja też w te mrozy to zdjęcia raz dwa trzy i do domu, nawet kurtki nie mam odwagi zdjąć

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojojoj w taki mróz giry wystawiać, nie dałabym rady nawet na 5 min :) Spódniczka całkiem fajna, ale mi to bardziej szalik wpadł w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna stylizacja:) Szal i spódnica cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna spódnica, cały zestaw jak najbardziej mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej podoba mi się szalik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie też bardzo dużo śniegu nasypało, ale na szczęście nie jest aż tak zimno:)
    Prześliczna stylizacja! Ja bym chyba zmarzła :D

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz! Chusta i spódniczka są piękne :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Twój płaszczyk z pewnością przypadł mi do gustu;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny nagłowek, ciekawa całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie się prezentujesz na tych zdjęciach! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj tak, mrozy niezle dają w kość, ale za to zdjęcia wychodzą przepiekne! Przepiekny płaszczyk. Całość idealnie ze sobą współgra i prezentuje się rewelacyjnie. Zdecydowanie mogłabym się tak ubrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. The post is so great! I really love your blog:)

    irinathayer.com

    OdpowiedzUsuń
  37. mi też się podoba spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo udany zestaw:) spódnica zdecydowanie na tak!

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam ten look <3 wyglądasz świetnie :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. super stylizacja, szczególnie ta bluzka z wiązaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!