13 stycznia 2017

Bluzka z odkrytymi ramionami

Hej!

Dziś wyjątkowo zaprezentuje zdjęcia, które zostały zrobione w domu. Nie lubię jakoś takich "sesji" w pomieszczeniu, ale ostatnie mrozy nie pozwoliły mi na wykonanie zdjęć na zewnątrz - chyba bym zamarzła:p. Główną rolę w dzisiejszej stylizacji odgrywa oczywiście bluzka, którą zamówiłam ze sklepu Gamiss.com . Otrzymałam dokładnie taką samą jak na zdjęciach w ofercie. Pięknie się prezentuje i jest naprawdę dobrze wykonana. Mam również sweter z tej firmy, (który mogliście oglądać w tym poście) więc serdecznie mogę polecić zakupy na tej stronie! Do bluzeczki dobrałam ołówkową spódnice i cudowne szpilki z DeeZee, które mimo wysokości są bardzo wygodne (przetańczyłam w nich cały bal sylwestrowy!). Co sądzicie o tej stylizacji? :) 










Pozdrawiam!
Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

30 komentarzy:

  1. całą stylizacja bardzo ładna. Kobieca, z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna bluzeczka i fantstyczne buty! Spódnica też niczego sobie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpilki są rzeczywiście bardzo wysokie, ale i bardzo piękne! Osobiście nie przepadam za bluzkami z okrytymi ramionami :) Trzeba przyznać, że ta prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja. Najbardziej podoba mi się bluzka i szpilki! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja. Najbardziej podoba mi się bluzka i szpilki! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz! Tak elegancko a zarazem hm miło ;D Wiesz co mam na myśli.
    Bardzo dobrze napisany post :) Pozdrawiam.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bluzeczka, a ostanie zdjęcie cudne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice pictures I like the shoes, have a good weekend
    https://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzka bardzo dziewczęca i romantyczna :) szpilki masz mega!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie i elegancko! Uwielbiam taki styl, a Tobie bardzo do twarzy w takim zestawieniu :) Bluzeczki bez ramion są moim hitem <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka śliczna ;) Uwielbiam odkryte ramiona. No i genialnie ją zestawiłaś. Te szpileczki są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz ! uwielbiam hiszpanki <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię bluzki z odkrytymi ramionami :) całość świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękną masz spódniczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ Ty pięknie wyglądasz, taka elegancka kobieta z klasą. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. stylizacja z klasą! i te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Super bluzeczka:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny i oryginalny post. Taki inny od reszty. Świetnie z gustem dobrana stylizacja. Pozdrawiam. Twoja K.

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne szpileczki zapraszam www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Całość prezentuje się przepięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo elegancka stylizacja. Piękne buty :):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna bluzka *o*
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post! :)

    Zapraszam również do mnie kochana!!

    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!