01 grudnia 2016

Christmas DIY - kalendarz adwentowy

Cześć!

Odkąd tylko pamiętam, już jako dziecko chciałam w okresie przedświątecznym koniecznie mieć kalendarz adwentowy. Rodzice zawsze starali się kupować takie kalendarze dla mnie i dla siostry. Jednak były to kalendarze typu "bombonierki" i zawsze to nasze łakomstwo wygrywało, i któregoś dnia zjadałyśmy wszystkie czekoladki, a później już nie było co odkrywać:( Blogując już kilka lat, przed grudniem przeglądałam pomysły na własnoręczne wykonanie takiego kalendarza. Co roku obiecywałam, że zrobię i zrobię, i zrobię, ale nic z tego. Dopiero w tym roku się udało. Z pomocą mojego narzeczonego zrobiliśmy swój pierwszy kalendarz adwentowy. Nie jest oryginalny, ale prosty w wykonaniu i przede wszystkim cieszy! Zobaczcie jak go zrobiliśmy: 


Potrzebowaliśmy:
- wieszak (ja wybrałam zwykły druciany, bo właśnie taki mi się podobał) 
- szary sznurek
- papiery ozdobne (pięknie też wygląda zwykły szary) 
- taśma, nożyczki
- ozdoby 
- karteczki z numerkami i myślami (ja pobrałam je z bloga Mypinkplum.pl/
- słodycze

Wykonanie jest naprawdę proste, wystarczy zapakować cukierki, czy inne słodycze w paczuszki i po prostu powiesić na wieszaku za pomocą sznurka. Wcześniej oczywiście musiałam wszystko podzielić i poukładać, co na który dzień. Możecie zobaczyć, że kupiliśmy naprawdę zwykłe cukierki, ale liczy się samo odliczanie i pociecha z odkrywania prezencików. 


Oczywiście najlepszą frajdę sprawiało mi pakowanie słodyczy w paczuszki - uwielbiam pakować prezenty i je ozdabiać. A tym razem miałam ich aż 24! 




I taki oto efekt końcowy! Ja cieszę się jak dziecko i codziennie podziwiam naszą pracę. Pierwszy raz mam prawdziwy, własnoręcznie zrobiony kalendarz adwentowy. Wiem też, że nie ostatni, bo już teraz przeglądamy inspiracje na kolejny kalendarz w 2017 roku! 



A Wy macie swoje kalendarze adwentowe? Lubicie takie odliczanie do Świąt? :)

Pozdrawiam! 

Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

42 komentarze:

  1. Świetny pomysł! Rewelacja. Też uwielbiałam kalendarze adwentowe. Kocham słodycze, więc to pomysł dla mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne😊 W przyszłym roku też spróbuję coś zrobić. A w tym roku musi wystarczyć, jak to nazwałaświetny, bombonierkowy kalendarz😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i pięknie wygląda , ja w tym toku wykonałam kalendarz z nakrętek w kształcie choinki.

    OdpowiedzUsuń
  4. w przyszłym roku powalczę :) u mnie nigdy nie było takiej tradycji, ale bardzo podoba mi się ta idea.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł. Chyba obdaruje kogoś tym na mikołajki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pamiętam bym kiedykolwiek miała kalendarz adwentowy... Za rok muszę sobie taki zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Sporo pomysłów na kalendarze adwentowe pojawiło się w tym wyzwaniu ;) Chyba muszę w przyszłym roku sama sobie taki wykonać ;) To podwójna frajda - raz przy robieniu, a drugi przy otwieraniu - genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o jej ;) jak fajnie !
    szkoda , że nie mam czasu na zrobienie takiego ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/11/kalosze-czasnabutypl-kokardki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł kochana, ja niestety nie wytrzymałabym i zjadła wszystko :(

    OdpowiedzUsuń
  10. This is such a cute idea, I love it! You have a great blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, czekamy na post z przygotowań do wigilii <3

    OdpowiedzUsuń
  12. 24 całe pudło raffaeloo <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł jak i wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł :D Na drugi rok może zrobię, bo w tym roku kalendarz mam z Biedronki xD

    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  15. ale klimatyczne zdjęcia :) efekt końcowy boski <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post :) takie diy już widziałam u vlogerki na yt :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na kalendarz adwentowy... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny pomysł :) Takie DIY są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł i od razu dzięki takim czynnościom czuć zbliżające się Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak dla mnie pomysł bomba! zrobię za rok taki mojej chrześniaczce:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. preparation for the season
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł , super ci wyszło <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wygląda! Aż szkoda zrywać i jeść :)

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny kalendarz, super wykonanie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam kalendarze a ten jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Taka prosta rzecz a wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Awesome idea! Thanks for sharing dear*
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł! Wygląda rewelacyjnie, tylko trzeba na to trochę czasu - skąd go wytrzasnąć ?:/

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj ja nie mam swojego kalendarza adwentowego... Nawet mnie do niego nie ciągnie, ponieważ pewnie bym zjadła te słodkości. Twój wygląda super... Zwłaszcza gdy zrobiony jest własnoręcznie i ma jeszcze większą wartość :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana!
    Życzę Ci aby te Święta pozostały
    w twojej pamięci na wiele, wiele lat.
    A także co najważniejsze, zdrowia!
    No i oczywiście wszelakich blogerskich sukcesów :*!
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Troszkę spóźnione, ale....
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!