26 listopada 2016

Blogmas 2016 - biorę udział!

Witajcie!

Mamy koniec listopada, a co za tym idzie już niedługo można zacząć szykować się do Świąt. Ten czas przygotowań jest dla mnie magicznym i długo wyczekiwanym okresem w roku. Zawsze to oczekiwanie, strojenie mieszkania, zakupu przedświąteczne, kolędy i wszystko inne związane ze świętami sprawia mi największą frajdę! Dlatego w tym roku, aby jeszcze bardziej wkręcić się w przygotowania, podjęłam wyzwanie Blogmas 2016, utworzone przez Milenę z bloga Make Life Perfect.


Wyzwanie polega blogowaniu przez 12 lub 24 dni, aż do świąt! Milena przygotowała specjalne tematy, na które piszemy posty i publikujemy linki do nich na utworzonej grupie na Facebook'u. 

Christmas Photo Challenge

12 Days of Christmas Challenge

Wszystko dokładnie opisane jest na blogu u Mileny jak i na grupie Facebook, na którą serdecznie zapraszam! Nie musimy realizować wszystkich punktów, ważne aby spędzić ten wyjątkowy czas oczekiwań razem:) Ja też nie wiem czy uda mi się wypełnić wszystkie punkty, bo wiadomo praca, obowiązki, ale postaram się spełnić ich jak najwięcej! Wyzwanie będę realizować tutaj jak i na Instagramie:) 
Dołączcie do #Blogmas2016!   Wpisujcie w komentarzach kto podejmuje wyzwanie, a na pewno będę odwiedzać i śledzić wasze przygotowania!

Pozdrawiam! 

Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

10 komentarzy:

  1. Powodzenia w wyzwaniu i udanej zabawy :)
    Mogłabys kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Też biorę udział :D Już się nie mogę doczekać blogmasowych postów :D
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też biorę udział, mam nadzieję, że w tym roku w końcu poczuję magię świąt :) Może wyzwanie mi w tym pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł :D Szkoda że nie mam czasu na tą akcję, codziennie to stanowczo za często dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo się cieszę, że bierzesz udział <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również, z tym że od strony fotograficznej :) Ubiegłaś mnie z postem :) Czekam też na Twoje przygotowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też postanowiłam podjąć wyzwanie😉 a co tam😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Też postanowiłam podjąć wyzwanie😉 a co tam😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Również biorę udział. Damy radę :)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!