05 listopada 2016

Biało - czarna koszula

Witajcie!
Czy Wam też tak szybko leci czas? Dopiero co byłam na wakacjach, a tu już na wystawach świąteczne dekoracje i choinki. Odkąd pracuje na etacie to dzień przemija za dniem, a ja nawet nie zauważam kiedy. Macie jakieś sposoby na szybki odpoczynek? Aby nie marnować wolnego czasu, który znajduje między pracą a obowiązkami domowymi?:)
A dziś pokażę Wam moją nową i już ulubioną koszulę w kratę. Zakup był impulsywny - zobaczyłam, przymierzyłam i kupiłam. Wiedziałam, że nie będę żałować, bo koszule to moja najbardziej lubiana część garderoby w szafie. Dobrałam do niej kamizelkę, aby nie zmarznąć, botki na słupku i czarne spodnie. Prosto, ale dla mnie najlepiej! Co sądzicie?:)








koszula - Sinsay/ kamizelka - nn/ spodnie - Forever21/ botki - Stradivarius


Pozdrawiam!
Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

43 komentarze:

  1. Mnie też dni lecą nie wiadomo kiedy :)
    Uwielbiam koszule w kratę

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam taką koszulę i bardzo ją lubię
    Fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta koszula w kratkę, bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć w linki TU ? Dzięki:*

      Usuń
    2. Mogłabyś poklikać w linki w poście TU ? Dzięki <3

      Usuń
  4. Świetna koszula i futrzak! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, o wiele za szybko leci ten czas. :/ Świetna koszula. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja, bardzo ładna kamizelka :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam koszule w kratę! piękny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam koszule teraz tylko w jedną wchodzę :((

    OdpowiedzUsuń
  9. super się komponuje ta koszula z kamizelką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najbardziej podoba się kamizelka :) Sama szukam podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też niesamowicie szybko czas leci. :( Super wyglądasz! ;) Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też niesamowicie szybko czas leci. :( Super wyglądasz! ;) Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny look,extra koszula i kamizelka i buty !

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam koszule w kratę! :)
    Super połączenie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie wyglądasz! super futerko <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna jesień<3 super wyglądasz w tej koszuli
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja i super post ! Podoba mi się Twój blog ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czas niestety bardzo szybko leci, mam podobnie. Odliczam dni tylko do wolnego, dopiero zaczynałam pracę a już minęły dwa miesiące. Futrzak z koszulą w kratę jak dla mnie połączenie wprost idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula świetna, ale ta kamizelka <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Kapitalny zestaw! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna koszula:D Rewelacyjnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny look :) Bardzo fajna koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne futerko!
    Polubiłam Cię na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna koszula i kamizelka:) Pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Proste stylizacje,to coś co lubię i sama też w takich czuję się najlepiej. Koszula fajnie ożywia cały zestaw :) Widzę, że masz Instagram, zaraz wysyłam zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna luźna stylizacja :)! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wyglądasz , świetny futrzak
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam koszule w kratę, są świetne ;) Obserwuję z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam koszule w kratę, w każdych kolorach :D mam identyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam futerka a zestawienie jest cudownee <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie koszule są idealne na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. lubię połączenia z futerkami :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne masz futerko, świetnie wyglądasz <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Koszula 10/10 , idealne połączenie z kamizelka.

    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!