15 października 2016

Szary, gruby sweter.

Cześć!

Znowu dawno nie pisałam, ale to dlatego, że brakowało czasu na zdjęcia, ale bardziej aparatu, którego nie miałam przy sobie. Przyjechałam do domu na weekend, namówiłam siostrę i poszłyśmy na zdjęcia. Ostatnio odezwała się do mnie Janet, z ofertą współpracy z firmą Gamiss.com. Miałam możliwość wybrania kilku rzeczy. Powiem szczerze, że miałam bardzo ciężki wybór, bo na stronie jest mnóstwo fajnych rzeczy i zajęło mi to sporo czasu. Dzisiaj pokażę Wam stylizację ze sweterkiem w roli głównej, który wybrałam. Jest w moim ulubionym kolorze, cieplutki, gruby, i ma bardzo świetny krój. Przyszedł dokładnie taki jak był pokazany na stronie internetowej. Pierwszy raz chyba trafiło mi się coś tak świetnego z zagranicznych stron! Dlatego bardzo serdecznie polecam wam zakupy na Gamiss.com. Przesyłka ekspresowa, kontakt z firmą również bardzo dobry, ale przede wszystkim rzeczy świetnej jakości! 










Sweter - Gamiss.com/ spodnie - Forever21/ szpilki - Deezee/ torebka - nn

Jak Wam się podoba? Będę wdzięczna za wszystkie kliki w LINK:) 

Pozdrawiam!
Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

40 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie najbardziej przypadło nam do gustu! :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny klimat zdjęć :) P.s Obserwuje bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna dziewczyna, świetny outfit i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny jest ten sweter!! Poklikane!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny sweter, musi być naprawdę ciepły i do tego te frędzle :) świetne szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne foty! I jaki cudny swetrzak z frędzlami! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna stylizacja, szpilki i sweter to dla mnie super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz kochana, link kliknięty (strona główka Gamiss)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki*

      Usuń
  9. Świetny sweterek i szpilki:) Pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecna aura sprzyja noszeniu takich swetrów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały outifit, sweter jest mega!
    Wyglądasz wspaniale!


    Jak masz chwilkę to zapraszam : http://vanillasfreak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweter jest prześliczny, a w sobie dużo, dużo uroku!
    No i taki się ciepły wydaje, że na jesień w sam raz :)

    I te frędzle - <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy sweterek, a na dodatek uwielbiam szarości i więcej i więcej ich w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się zdjęcia są takie delikatne i subtelne :) Pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki sweter to ideał na długie, zimne, jesienne wieczory <3
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie cieplutkie sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super sweter i szpilki :) obserwuję i zapraszam :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam bardzo podobny :) śliczny jest ! Klikam 14.03$ i obserwuję z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny sweter! Super wyglądasz :) Poklikane
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w linki w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. sweter idealny na jesien - piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny sweterek :) i muszę Ci napisać że masz genialne włosy! świetne
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny sweter, ślicznie wyglądasz i zdjęcia urocze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny ten sweter! ;) Oryginalne są te frędzle na dole, super na jesień! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Your sweater looks so cozy, perfect for autumn. I love your blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny look, wglądasz pięknie w tym cudownym grubym swetrze. kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz :)
    Sweterek jest bardzo ładny :D Super outfit :)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie swetry są najlepsze ♥
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  28. Od dawna poluję na taki sweter... to jedna z tych rzeczy których brakuje jeszcze w mojej jesiennej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham szary kolor! Super sweterek :-) pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!