09 września 2016

Wiązane balerinki

Cześć!

Dziękuję, za wszystkie gratulacje dotyczących naszych zaręczyn. Cały czas jeszcze oswajam się z tym faktem, iż jestem już narzeczoną. Wkroczyliśmy już w kolejny etap związku i wiele poważnych zmian jeszcze przed nami. Ale dziś nie o tym:) Zdjęcia do tego postu były robione spontanicznie i z utrudnieniem jakim był mega wiatr, przez co moje włosy wyglądają, jak wyglądają. Stylizacja prosta, ale dobrze wiecie, że właśnie w takich czuje się najlepiej.
Ciężko mi idzie dziś pisanie, zatem wstawiam zdjęcia i ocenę zostawiam Wam:)








bluzka - Sinsay/ jeansy - Cropp/ buty - Sinsay/ torebka - House/ Okulary - Sinsay

Pozdrawiam! 
Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

31 komentarzy:

  1. Stylizacja śliczna kochana, ja w tym roku też zostałam narzeczoną :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, a balerinki urocze i zapewne bardzo wygodne :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość świetnie się ze sobą komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna stylizacja! Buciki przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Bardzo fajne baleriny, ale również spodnie przypadły mi do gustu. Muszę się zaopatrzyć w takie z wysokim stanem.
    Również gratuluję zaręczyn, wszystkiego dobrego i dużo miłości. ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny look. Bardzo mi sie podoba połaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy wyglądają bardzo ładnie, nie ma co przesadzać i tragizować!

    Balerinki prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana! Gratulacje! To naprawdę fantastyczna wiadomość :)
    Piękną masz tą bluzeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna stylizacja;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taką samą tylko niebieską,uwielbiam ją.
    Balerinki bardzo ładne.

    Klara B.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba przesadzasz, wiatr we włosach(albo na odwrót ) zawsze wygląda romantycznie.
    Ładny i prosty zestaw.

    Magdalena Kowalczyk

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. buty świetne, jednak najbardziej wpadła mi w oko torebka :) obserwuję ♥

    halvmaner blog

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzka dzięki tym rozcięciom wygląda mega oryginalnie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie stylizacje... Proste, nie przesadzone, wygodne, bez zbędnych wielkich wisiorów i bransolet :)
    Ja już 2 miesiące po ślubie i jakoś na słowa "mąż i żona" mało do mnie dociera :) Jeszcze się tym "jaramy" :D :D ;) Ale jesteśmy ze sobą ok. 8 lat, więc ten ślub nic nie wniósł... Może bardziej się staramy...

    OdpowiedzUsuń
  17. balerinki są świetne, sama mam podobne i są mega wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak jak lubię, prosto i wygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli chodzi o balerinki wizualnie podoba mi się większość spotkanych na rynku, również te tu zaprezentowane. Ja mam pewien problem z tymi butami, posiadam dwie pary i na dłuższą metę nie mogę w nich nawet siedzieć, nie wiem co jest spowodowane tym, bolą mnie stopy. Nadmienię, że jedna para jest z tej niższej półki, druga z tej wyższej jakościowo.

    OdpowiedzUsuń
  20. wiązane balerinki to jedyne balerinki, które naprawdę mi się podobają i chętnie je nosze. Fajna stylizacja :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz, super bluzka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna całość :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Great outfit. It looks perfect on you. You have a great figure. I'll be here often for sure!
    I also invite my blog http://black-pearls.blogspot.com/
    I will be grateful for observation. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne balerinki, ogólnie świetna stylizacja :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ , dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. balerinki fajne ale bluzka też mi się podoba!! :-)

    pozdrawiam
    Stylpasja

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja- elegancka i klasyczna :)

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super buty,świetna bluzka, całość prezentuje się extra.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!