23 września 2016

Jesień

Jak co rooku wrzucam inspiracje dotyczące jesieni, to i teraz nie może ich zabraknąć. Muszę przyznać, że bardzo lubię, szczególnie tą początkową jesień, kiedy pięknie lecą liście z drzew. W parku i na leśnych drogach jest kolorowo, można zbierać kasztany, zakładać grube swetry, szale, a wieczorami zapalić świeczkę i schować się pod kocem z herbatą. Lubicie też tak? Wiem, że niektórzy uważają, że jesień jest szara, zimna i ponura, ale ja szukam samych zalet i tych lepszych stron jesieni. 









Źródło zdjęć: weheartit.com

Lubicie jesień ? :) 


Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

23 komentarze:

  1. Pierwsze dni jesieni a ja już jestem przeziębiona.:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię jesień za ciepłe swetry! ♥
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia a kawa wygląda zachęcająco :) Lubie jesień - ale taką słoneczną, ciepłą, złotą. Pozdrawiam
    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie , szczególnie spodobało mi się zdjęcia z ławką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama zebrałam już kilka kasztanów na spacerze!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny mood board (jeśli mogę to tak nazwać :)), aż cieszę się na jesień!!

    http://simplethingsbiginspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne inspiracje *.* Jesień jeśli jest kolorowa to jestem jak najbardziej na tak ale tylko z towarzystwem herbaty. *Lady Kocur*

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham taką kolorową jesień <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy wiadomo, że jest jesień/wiosna ? Kiedy jestem przeziębiona, co zdarza się hmm dosłownie dwa razy w roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Owszem lubię jesień taką kiedy za dnia jest słonecznie i kolorowo, lubię jesień jeszcze za to, że mogę w końcu chodzić w ukochanych oficerkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham jesień :) chyba moja ukochana pora roku.
    Weheartit strasznie niszczy jakość zdjęć :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Z miłą chęcią dodajemy Twój blog do obserwowanych :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesień też ma swój urok, uwielbiam też siedzieć pod kocem z kubkiem herbaty <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne, jesienne obrazki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne jesienne stylizacje ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesień od razu kojarzy mi się z kubkiem herbaty, kocem i złotymi liśćmi, albo z deszczem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo lubię jesień! Za to, że mogę nosić swetry, ramoneski, botki, szale... a wieczory spędzam pod kocem, z herbatą i książką/filmem :) Świetne inspiracje znalazłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne inspiracje ! Od razu mi się cieplej zrobiło :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam jesień za ciepłe swetry i szale, za magię kolorowych liści, za długie wieczory z książką i herbatą, za dom pachnący cynamonem i szarlotką! <3

    Świetny blog! Zostaję tu na dłużej i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety jesień nie zawsze wygląda tak pięknie

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie przepadam za jesienią, wolę lato :)
    Piekne zdjęcia :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne inspiracje, można polubić tę porę roku oglądając takie zdjęcia (:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!