18 sierpnia 2016

Co u mnie?

Cześć!
Wiem, że mało mnie tutaj, ale lipiec i sierpień nie był dla mnie łaskawy, jeśli chodzi o wolny czas. Zmieniłam pracę, a co za tym idzie wiele nowości, ciągłe szkolenia i brak czasu na cokolwiek innego. Do tego dochodzą jeszcze urlopy innych współpracowników, zatem pracy za dwoje. Na szczęście udało mi się "wywalczyć" kilka dni wolnego i już w sobotę wyjeżdżamy na tydzień do Chorwacji. Czekam na to wolne od dawna, chodzę zmęczona, niewyspana, mało jem i w ogóle nie odpoczywam. Dlatego mam plan, że na tych krótkich wakacjach odpocznę, popływam i się opalę (bo jestem blada jak ściana!). 
Co do pisania tutaj to po powrocie mam nadzieję, że uda mi się w końcu wygospodarować czas na bloga i systematyczne pisanie, bo muszę stwierdzić, że bardzo mi tego brakuje. Czekajcie i piszcie jak Wasze wakacje? :))

Wstawiam zdjęcia z poprzedniego roku z Chorwacji, aby przygotować się na kolejne piękne widoki! 




Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!