30 sierpnia 2016

Chorwacja 2016 - Omiš

Witajcie!

Jeszcze niedawno pisałam jak to bardzo czekam na urlop, na wyjazd do Chorwacji, upragniony odpoczynek, a teraz już oglądam zdjęcia i wybieram takie, którymi mogę się z Wami podzielić. Chorwacja po raz kolejny mnie zauroczyła, zakochałam się w niej w poprzednim roku, ale w tym już totalnie przepadłam. Spędziliśmy tam tylko 5 nocy, gdyż tylko tyle mieliśmy urlopu, ale wystarczyło aby odpocząć, opalić się, pobawić i zapomnieć choć na chwilę o wszystkich problemach. Nie będę przedłużać i od razu pokazuje zdjęcia!:) 
























Jest jeszcze jedna wiadomość, którą muszę się pochwalić - z Chorwacji wróciłam jako Narzeczona! Nie spodziewałam się w ogóle. I miejsce, które wybrał mój już Narzeczony było wspaniałe! (serduszko na zdjęciu poniżej) :)




A Wy jak spędziliście swoje wakacje/ urlopy? 

Jeżeli chcecie, to mogę naszykować post na temat jak spędzić, krótkie i  tanie wakacje w Chorwacji? Jeśli ktoś jest chętny to piszcie w komentarzach. 

Pozdrawiam! 

13 komentarzy:

  1. Ale tam pięknie! gratuluje zaręczyn:):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !! Ja w sobotę wyruszam nad morze, w końcu doczekałam się urlopu, także za tydzień o tej porze będę gdzieś spacerować brzegiem lub leżeć na plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, widoki cudowne :) i gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna fotorelacja, aż chciałoby się tam być!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale widoki <3

    Gratuluję przy okazji !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo osób poleca wyjazdy do Chorwacji. Widzę, że widoki rzeczywiście piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne widoki! Gratulacje:)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, szczęścia życzę :)
    Jeżeli chodzi o Chorwację, jeszcze nigdy tam nie byłam. Aktualnie odkrywam nowe miejsca w Polsce :) Bo jeszcze dużo jest wspaniałych miejsc u nas.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zaręczyny? super! gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!