14 lipca 2016

Insta Mix

Dawno nie było postu, ale też bardzo dawno nie było Mix-u z Instagrama! Co jakiś czas wrzucam tutaj zdjęcia, które publikuje na Instagramie, ale zapraszam też do obserwacji na bieżąco mojego Konta.  Zostawiajcie też linki do swoich profili w komentarzach, chętnie pooglądam!







Ostatnio trochę się u mnie dzieje, dlatego jest taki zastój z postami. Niby są wakacje, miałam w planach odpocząć, ale wyszło zupełnie inaczej. Ukończyłam studia, pozostała mi tylko obrona, którą przełożyłam na wrzesień. Zmieniłam prace, która wymaga ode mnie dużego zaangażowania i dużo nauki, lecz jestem pozytywnie nastawiona i mam nadzieję, że podołam. Nie jest to praca marzeń, ani praca w kierunku studiów, ale jest lepiej niż było i widać przynajmniej postępy w rozwoju zawodowym! 
Brakuje mi pisania tutaj dla Was i robienia zdjęć, bo naprawdę to lubię. Ale niestety na brak wolnego czasu nic nie zaradzę:( Jak tylko znajdę choć chwilę to na pewno post jakiś się pojawi! Z bloga na pewno nie zrezygnuje!

Pozdrawiam!!!



Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

14 komentarzy:

  1. bardzo ładna torebeczka na 4 zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny mix zdjęciowy :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super mix :) Świetne zdjęcia!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletki świetne, zwłaszcza te w jasnych barwach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny mix fotek !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny mix fotek! :)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo tak to już jest, kiedy mamy do obskoczenia: pracę, dom, siebie, sen i jeszcze bloga. Praca zabiera nam łącznie z przygotowaniem i dojazdami minimum 10 godzin dziennie, sen - 8. Zostaje niby 6, ale to tak szybko sie rozpływa... No i przecież nie jesteśmy robokopami i mamy też słabsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia przepiękne :) Zapraszam do siebie: www.rebellious-anne.blogspot.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!