27 maja 2016

Maxi

Na moim blogu spokojnie można zauważyć, że przeważają stylizacje proste i przede wszystkim wygodne. Pokazuje to, jak ubieram się na co dzień i w czym czuje się najlepiej. Nie jest mi wcale głupio ani wstyd pokazywać jedną rzecz kilka razy. Przecież chyba ważniejsze jest wykombinowanie kilku stylizacji z jedną rzeczą, nić kupić coś do jednego zdjęcia, a później sprzedać czy rzucić w kąt szafy. Owszem zdarzy mi się kupić coś pod wpływem impulsu, ale staram się jak najbardziej ograniczać do takich zakupów i wszystko najpierw dokładnie przemyśleć. Tak, też było z spódnicą, którą pokazuje na blogu już nie po raz pierwszy. Gdy tylko robi się cieplej, wiem że będzie idealnym rozwiązaniem na wyjście na spacer, na zakupy czy nawet do pracy. Jest moją ulubioną maxi w szafie i nie wyobrażam sobie czy którakolwiek inna to zmieni. Zakładam do niej zwykły t-shirt, bralet, koszule a tym razem postawiłam na jasny sweterek. Zawsze w te trochę chłodniejsze dni, czy wieczory zdecydowanie wolę mieć zakryte ramiona, a taki sweterek sprawdza się idealnie. Co sądzicie? 











spódnica - Sinsay/ sweterek - Sinsay/ buty- czasnabuty.pl/ torebka - Sinsay/ zegarek - aliexpress.com

Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

33 komentarze:

  1. Uwielbiam Maxi spódnice.
    Super w niej wyglądasz !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeej jaka cudna spódnica chętnie bym Ci ją podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mam dużo ubrań to o dużej części zapominam i po prostu leżą gdzieś na dnie szafy :P Myślę, że warto kupować mniej rzeczy, a lepszej jakości :) Spódnica jest cudna! <3
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta spódnica, nie mam takiej w swojej szafie, chyba pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz...sukienka maxi super leży na Tobie ;P

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę cudna stylizacja! Bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódnica. Całość bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna stylizacja :) Widze że chyba masz założone buty bez skarpetek :) Często to praktykujesz ? A jeżeli tak to z jakimi butami ?:) No i co sadzisz o panujacej modzie na odsłanianie kostek o każdej porze roku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię zakładać butów bez skarpetek do zakrytych butów! Mam takie stopki, których po prostu nie widać:) Nie lubię jak wystają mi skarpetki, dlatego kupuje takie mocno wycięte. Nawet do adidasów, latem takie zakładam! W pepco polecam, są świetne i tanie! Jedynie do szpilek nie zakładam skarpetek;p Rajstop też unikam jak ognia, bo po prostu się w nich źle czuje (jedynie czarne bądź szare, ewentualnie zimą wybieram takie grubsze). A o takich cieniutkich skaprpeteczkach, czy podkolanówkach nie wspomnę, bo nie mam takowych nawet w szafie!
      Moi znajomi zawsze się dziwią, czy nie marzną mi nogi, ale mi podobają się odkryte, gołe nogi i gdy tylko pogoda w miarę pozwala to właśnie odkrywam moje kostki.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. bardzo ładnie wyglądasz, piękne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dawno kupiłaś ta spódnice? jest boska :) cała stylizacja bardzo mi się podoba, takie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno:( Z dwa lata temu.
      Dziękuję!

      Usuń
  12. uwielbiam maxi :) muszę sobie ich więcej pokupoać ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna spódnica :) Pasuje Ci :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. który to park, że takie ładne ścieżki ma?
    bo z jednej strony wygląda jak mój ukochany Julianowski, a z drugiej strony tam chyba większość ścieżek jest ubita :D
    no i teraz mam zagwozdkę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie spódnice z rozcięciami;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny look, maxi jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam pojęcia skąd wzięło się to absurdalne przekonanie wśród blogerek, że jak raz włożone to do wyrzucenia. Na miłość boską czy wszyscy jesteśmy Lady Gagą z milionami na koncie? Ja generalnie wyznaję prostotę w modzie, więc Twoja stylizacja jak najbardziej przypadała mi do gustu :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Marzę o tej spódniczce! :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna spódnica, uwielbiam szarości.
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny prosty zestaw, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam długie spódnice - bardzo fajna stylizacja!
    Zapraszam do siebie!:)
    http://thirtyfashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjnie wyglądasz. Boska maxi! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!