23 maja 2016

Długa kamizelka

Cześć!
Nie chce narzekać na samym początku, ale ostatnio cały czas mam pod górkę. Wszystko przeciwko mnie i nie po mojej myśli, więcej tych złych wiadomości niż tych dobrych. Ale wiecie Co? Trzeba wyjść temu wszystkiemu na przeciw i zacząć myśleć pozytywnie. Tak też zrobię. Koniec z marudzeniem, trzeba się cieszyć z każdego dnia, korzystać z pięknej pogody i działać! 
A co dziś na zdjęciach? W roli głównej kamizelka, która tak mi się spodobała, że musiałam ją kupić. Kolor i jej długość mnie urzekły! Tak proste zestawienie jak białe spodnie i czarna bluzeczka od razu nabiera innego "charakteru" jak dobierze się np. właśnie taką dłuższą kamizelkę. Do całości dobrałam botki i torebkę z frędzlami. Co sądzicie? 






kamizelka - Sinsay/ bluzka - Sinsay/ spodnie - Mohito/ botki - elilu.pl/ torebka - House

Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

42 komentarze:

  1. Przepięknie wyglądasz! Świetna ta kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta kamizelka, a na pierwszy rzut oka myślałam, że to taki elgancki płaszczyk z czarnymi rękawkami.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Frędzle- 3 razy TAK! Super zestawienie, bardzo podoba mi się kamizelka oraz buty i torebka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie same botki , są urocze !:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw :) Podoba mi się :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję, że już teraz będzie u Ciebie znacznie lepiej! Nie ma co się załamywać, będzie dobrze, być musi!
    Look świetny, wyglądasz mega, podoba mi się taki styl. kamizelka boska! Super!
    Obserwuję, żeby mieć na bieżąco Twe wpisy,m są bardzo interesujące, a zdjęcia przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham frędzelki ! <3
    Buty i torebka super ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przejmuj się :) Ja też miałam taki okres , że wszystko szło nie po mojej myśli . Na szczęście wszystko się ułożyło :) Co do stylizacji , jest genialna , przepięknie wyglądasz . Skąd taki fajny zegarek ? :)
    Mogę cię prosić o klik w ruchomą reklamę w prawym górnym rogu ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kamizelka jest bardzo stylowa!
    Dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamizelka jest obłędna! Mnie również podoba się kolor i długość ;) Chyba się na nią skuszę jeśli gdzieś jeszcze w sklepie Sinsay takową mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uważam, że przeciwnościom należy wyjść naprzeciw. Świetny strój!

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzę o takich spodniach :)
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się to połączenie kolorystyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się takie długie kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę fajny zestaw.
    Kamizelka bardzo mi się podoba!!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie wyglądasz:) mój styl :) dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Coraz bardziej podobają mi się długie kamizelki, za sprawą, oczywiście, taki stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  18. kamizelka i białe spodnie jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem fanką kamizelek, nie lubię ich nosić, ale u Ciebie wygląda to zupełnie inaczej :) Pięknie!
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie wyglądasz, perfekcyjna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz świetnie w tej kamizelce, jednak ja siebie w takiej nie widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely post hun! I like this so much.

    JENNEROUTFITS.COM a blog dedicated to kendall and kylie jenner’s best outfits.

    OdpowiedzUsuń
  23. lovely post :) amazing photos!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz pięknie, super ta kamizelka <3

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne botki, uwielbiam klimaty frędzli i tego typu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wyglądasz :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne buty
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny zestaw, sama zastanawiam się nad kupnem takiej dłuższej kamizelki. Jak Ci się w niej chodzi? (odp u mnie na blogu) www.worldbymyy.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Przemyślana całkowicie stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny zestaw i śliczne buciki:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!