07 kwietnia 2016

Dresslink - zamówienie

Cześć!
Muszę przyznać, że miałam w planach wiele postów, ale mój laptop po prostu odmówił posłuszeństwa i wylądował w serwisie. Mam nadzieję, że da się go naprawić i wrócę z systematycznym pisaniem. 
Dzisiaj chce pokazać Wam co zamówiłam sobie z Dresslink. Moją wishlistę mogliście zobaczyć tutaj. A dzisiaj czas na zdjęcia rzeczy, które do mnie przyszły.



Na przesyłkę czekałam niecały miesiąc, paczka przyszła dokładnie zapakowana i każda rzecz dodatkowo była w oddzielnej folii. Zamówienie otrzymałam takie jak złożyłam. Pierwszą rzeczą, którą wybrałam to torba z frędzlami. Od razu mi się spodobała i byłam ciekawa jej jakości. Muszę przyznać, że oprócz specyficznego zapachu, to torba jest świetna. Wykonana naprawdę dobrze i myślę, że teraz na lato i wiosnę będzie idealna. 


(na zdj trochę przekłamany odcień)

Drugą rzeczą są pędzle, które mają już chyba wszyscy. Postanowiłam i ja sprawdzić jak będą się spisywać i zamówiłam. Wybrałam kolor różowy, bo wszystkie inne były już wykupione. O tym czy da się nimi wykonać makijaż, napiszę jak je przetestuje. Teraz mogę powiedzieć, że ich wykonanie jest naprawdę dobre. 

I ostatnią rzeczą, którą zamówiłam, jest kosmetyczka. Zostało mi jeszcze do wykorzystania kilka dolarów to wybrałam rzecz, którą na pewno wykorzystam. Kosmetyczka kobiecie przyda się zawsze. Posiada ona dwie przegrody, miejsce na pędzle, czy kredki i nawet malutkie lustereczko. Spokojne też zmieści się do większej torebki, więc również polecam! 
Ogólnie mogę powiedzieć, że zamówienie spełniło moje oczekiwania i mogę polecić wszytskie te produkty oraz sklep Dresslink! Znacie ten sklep? Zamawialiście  coś? 

Pozdrawiam!

Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

23 komentarze:

  1. torebka była by o wiele ładniejsza, gdyby kolor był taki jak pokazany na sklepie :( ale i tak bardzo mi się podoba! wszystko poklikałam :) możesz kliknąć u mnie? Bardzo mi zależy http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/dresslink-co-zamowiam-tym-razem_28.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna torba! Mam słabość do frędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba jest rewelacyjna:) mam te różowe pędzelki do oczu i są całkiem fajne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pędzelki by mi sie przydały :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez czekam na tą torbę ;/ A paczki nadal nie widać.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest świetna !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Torba całkiem fajna. No i cena jej - niecałe 4$ :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalna torba, swietnie wygląda na zdjęciach. Żeby ją ocenić musiałabym ją mieć :)

    ________________________
    Polska marka.odzież damska. Jakość.Cena.Gwarancja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju pamiętam jak bardzo chciałam rok temu zamówić tą torbę, ale moja chinka mi napisala, ze nie moge zamowić torebki nie wiem czemu :(

    OdpowiedzUsuń
  10. super zakupy! Udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  11. super blog :) zapraszam do mnie http://light-design-girl00.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka świetna, sama mam podobną i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten worek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna jest ta torebka, zamszowe frędzelki robią wrażenie. klik.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie
    Dlaczego ten blog jest częścią spełnienia twoich marzeń?

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzle - też jestem na etapie kupna całego zestawu, koniec z malowaniem się tylko jednym pędzlem. A jeśli chodzi o torebeczkę to bardzo ładna :) Też kupiłam sobie ostatnio torebkę w kolorze carmelu, taką ściąganą na sznurku przez neta w sklepie e-baron. Tylko, moja jest z innego materiału, ze skóry, ale bardzo ładnie komponuje się z bielą - teraz to hit sezonu, polecam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!