12 marca 2016

Total look jeans

Kiedy zamawiałam botki, które pokazuje w dzisiejszym poście, planowałam już sobie do czego będę je nosić. Wiedziałam, że w pierwszej stylizacji będą zestawione z jeansowymi spodniami. Wydaje mi się, że ten kolor butów i jeansu pasują do siebie idealnie. Zupełnie przypadkowo padło też na jeansową koszulę, którą po prostu wyjęłam z szafy jako pierwszą, stąd tytuł stylizacji Total look jeans. Do całości dobrałam jeszcze kurtkę - bomber (wiem już, że będzie moją ulubioną na wiosnę) i czarną torebkę z frędzlami. Co sądzicie? 








kurtka - Sinsay/ koszula - H&M/ jeansy - Cropp/ botki - elilu.pl/ torebka - House/ pasek - Bershka

Zdjęcia: W,T

Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

44 komentarze:

  1. Już od dawna szukam takiej koszuli <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz
    ja też uwielbiam jeansy
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty i torebka a całość bardzo dobrze się prezentuje. Masz rację, kolor butów idealnie zgrał się ze spodniami! Pozdrawiam i zapraszam do siebie!:)
    http://marta-zacny.blogspot.com/2016/03/bezowy-trencz.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw na codzienne wyjscia:)Swietna torebka

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam bombery - świetna kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz.
    A buty? MEGA>!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty :)

    http://aureolia.blogspot.com - MODOWE INSPIRACJE ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Botki są swietne, sama mialam zamawiac podobne i ten kolorek ale wkoncu znalazłam inne stacjonarnie :)
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Koszule jeansowe uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie total jeans :D świetne rozwiązanie i zawsze modne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda na Tobie ta stylizacja. Swego czasu sama miałam fazę na jeans. Tak ciepło dziś u Ciebie było? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione parę dni temu i było cieplutko;)

      Usuń
  12. Świetnie wyglądasz! Koszule jeansowe uwielbiam. Nigdy nie byłam przekonana do połączenia spodni jeansowych z koszulą jeansową, ale Ty mnie właśnie przekonałaś, że wygląda to idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny zestaw w stylu total denim. Też lubię takie zestawienie, u mnie taki był tu http://adrianaemfashion.blogspot.com/2014/10/casual-steet-look-with-jeans-converse.html
    Zapraszam także na najnowsze posty tego tygodnia, aż trzy w tym recenzję oleju kokosowego, hitu miesiąca. pzdr i miłej ndz życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty piękne! Ja nie przepadam za tą modą na frędzle, ale u Ciebie prezentują się b.ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja, botki mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. super look i świetne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny total look :) faktycznie botki swietnie komponuja sie z jeansem wiec to bardzo dobry wybor :)
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/nowosci-z-shein-i-dresslink.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz, klasyka jednak ma moc :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale wyglądasz! Niby taka prosta stylizacja, ale jak dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie stylizacje, z chęcią bym się w ten zestaw ubrała :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna torebka :) ogólnie przyjemna stylizacja, pasuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie myslałam wcześniej, że jeans może wyglądać tak dobrze :) Jestem na tak! Cudownego dnia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny look! :)

    http://fashionbykg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. cudnie wyglądasz :) buty świetne :)

    http://wooho11.blogspot.com/ zapraszam :) jak Ci sie spodoba to zaobserwuj-to duza motywacja a ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super!
    Buty są mega!;)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zestaw. Świetne połączenie jeansu z frędzlami:)

    OdpowiedzUsuń
  30. jeansy *-*
    + trochę mi brakuje do upragnionych 600 obserwatorów:\ byłabym wdzięczna za obserwacje za którą na pewno się odwdzięczę! zapraszam:) -> klik

    OdpowiedzUsuń
  31. siwetnie wyglądasz :) obserwujemy? zapraszam :* http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Justynko, bardzo ładnie to wszystko podobierałaś

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana zachwycasz <3 Wyglądasz wspaniale :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny zestaw na co dzień.


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  35. Super połączenie granatu z jeansem, wygląda niemal jak total look! Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjna stylizacja <3 Nie każdemu jest dobrze w samym dżinsie. Mało tego - trzeba naprawdę umieć to zestawić.
    Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Generalnie nie lubię jak jest za dużo jeansu, ale Ty wyglądasz genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny dżinsowo look.Super buty!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bałam się zawsze połączenia jeansu z jeansem, ale w Twoim wykonaniu wygląda to naprawdę super :)
    http://zdrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!