07 marca 2016

Dresslink - wishlista

Wszyscy (no prawie) pokazują swoje wihlisty ze sklepu Dresslink.com, więc nie mogę być gorsza i pokaże też Ja. Powiem szczerze, że już długo czas przymierzałam się z zakupem kilku rzeczy, aby móc "przetestować" ten sklep, bo ceny mają naprawdę świetne. Przeglądając ich asortyment większość rzeczy mi się podoba i powiem szczerze, że miałam naprawdę duży problem aby wybrać tylko kilka rzeczy. Pokaże Wam co najbardziej mi się spodobało i co chętnie bym przygarnęła. Będę wdzięczna za każde kliki:)) 

                                KLIK                                                                         KLIK

                                KLIK                                                                           KLIK

     
                               KLIK                                                                             KLIK

  

                           KLIK                                                                                  KLIK



                               

                       








           
                                                                                                         KLIK                                                                                    KLIK
       
  KLIK 

     
         
           KLIK

 

                     KLIK                                                                             KLIK


Jak myślicie co wybrałam dla siebie? Kto może to proszę o klikanie:))
Enjoy!


Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

56 komentarzy:

  1. Kochana popraw sobie zdjęcia,bo niektórych nie widać.Zapisz jej i wgraj do post,bo jak kopiujesz to czasem ich nie widać.
    Poklikane.Poklikałabyś u mnie?:)
    http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację i klikanie;))

      Usuń
  2. Kochana poklikałam we wszytskie linki :)


    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy, z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rzeczy ! Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne wybory :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Good post, have a good week

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja pierwsza myśl, wybrałaś bluzeczkę w sowy, mi natomiast przypadł do gustu zegarek, który zaprezentowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam, poklikasz też u mnie ? :)
    Ja wybrałam tym razem same pędzle, widziałam, że jeden zestaw chyba wybrałaś taki sam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały blog, podziwiam! Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zamówiłam kilka dni temu ten zestaw pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No super wishlista, sama z chęcią przygarnełabym
    te ubrania do swojej szafy :) oczywiście poklikałam
    warto sobie pomagać :*
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikane, super rzeczy wybrałaś. Bardzo podobają mi sie spodnie i zegarek. Pozdrawiam :)

    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybrałaś same świetne rzeczy! z początku chciałam wypisac, które najbardziej mi się podobają, ale przewijając do dołu stwierdziłam, ze wszystki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda, rzeczy mają cudowne i do tego w korzystnych cenach. Czego chcieć więcej? :) Oczywiście poklikam wszystko, wiem jakie to ważne. Obserwuję! :)
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikane! Proszę o to samo pod moim najnowszym postem!
    Bloga dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ubrania :) Też bym takie chciała :) Poklikane oraz obserwuję :)

    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy. ;)
    2.06 $

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikane we wszystko :) Mam tą brązową torebkę z frędzlami i jest ok :) Trochę sztywnawa, ale całkiem nie zła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę nie można wymagać zbyt wiele:) Zobaczymy jak u mnie będzie;)

      Usuń
  18. Ta koszula w serduszka jest cudowna *.* Inne rzeczy też bardzo fajne, ale ta koszula skradła moje serce *.*

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mam te koszulę w sówki, jest śliczna ale material taki niefajny :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmm pewnie jakąś kurtkę :P ?
    Wszystkiego Najlepszego:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Też niedawno zaczęłam z nimi współpracę i nawet już otrzymałam moją pierwszą paczkę :)
    Poklikane! :) i powodzenia.. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka i pędzle to moje musthave :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super rzeczy , poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 4 kurtka jest super! :)


    Zapraszam! http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Każdy nowy komentarz jak i obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziekuje za odwiedziny u mnie i poklikałam :* Lista super!
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kliknęłam! Super rzeczy!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne propozycje :) Oczywiście poklikane.
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikane. Koszule uwielbiam dlatego to one najbardziej mi się spodobały, szczególnie ta pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. koszula w sowy <3! Poklikałam w linki <3 możesz mi pomóc u mnie? potrzebuję dużo wejść, opiekunka mnie gnębi :P http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/03/dresslink-co-zamowiam-tym-razem.html
    + zostawiam obserwację aby móc pomagać w klikach zawsze, jak będzie okazja! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!