05 marca 2016

Body Chief - zestaw testowy

Słyszeliście na pewno już o możliwości zamówienia sobie diety z dostawą do domu i to nawet codziennie. Prawie w każdym mieście można spotkać firmę, która właśnie oferuję taką usługę. Ja ostatnio zastanawiałam się nad taka opcją, a że teraz w Łodzi jest kilka takich ofert, wypróbowałam zestaw testowy od słynnego BodyChief. Firma ta ma w swojej ofercie kilka kategorii diet o rożnej kaloryczności, zatem spokojnie można wybrać coś dla siebie. Z dostępnością również coraz lepiej, bo można już zamawiać w 13 - tu miastach. 



Zestaw testowy, taki jaki ja wybrałam (1500 kcal), kosztuje ok. 30 zł. Jest to 5 posiłków, wszystko oddzielnie zapakowana i opisane. Spokojnie można zabrać pudełeczka ze sobą na uczelnie, do pracy, czy nawet w podróż. Wybieramy również sobie godziny preferowanej dostawy, które dostępne są już od 4 rano. U mnie kurier był ok 7 rano i zostawił jedzenie pod drzwiami, tak jak się umawiałam. Świetna sprawa bo nie widziało mi się witanie kuriera prosto po wstaniu z łóżka;p 



Jakie menu mi się trafiło? Na pewno Dobre! Codziennie jest coś innego i na pewno bardzo pysznego. Na każdym posiłku napisana jest jego kaloryczność. W tym dniu, co ja zamówiłam dietę menu było następujące: 
I Śniadanie - Pumpernikiel z pastą z soczewicy i z słonecznikiem
II Śniadanie - Smoothie kokosowe
Obiad - Spaghetti w sosie pomidorowym z krewetkami
Podwieczorek - Sernik
Kolacja - Sałatka szpinakowa z kurczakiem, orzechami nerkowca i warzywami.
Cieszę się, że trafiłam akurat na takie dania, których nie jadam na co dzień. Pastę z soczewicy, czy spaghettii z krewetkami jadłam po raz pierwszy. Nigdy nie jadałam szpinaku, ponieważ jego smak w ogóle mi nie odpowiadał, a po tej sałatce aż mam na niego ochotę! Menu było pyszne!



Co do kosztów, to nie są one wcale małe. Dieta na cały miesiąc kosztuje ok 1300 zł. Trochę dużo jak dla mnie, ale jeżeli ktoś naprawdę nie ma czasu na zakupy i na własne gotowanie, jest to świetne rozwiązanie. Nie podjadamy, bo posiłki są na cały dzień. Nie martwimy się co zjemy na drugi dzień, gdyż dieta będzie czekać pod drzwiami. I przede wszystkim rozmaitość posiłków - jak dla mnie świetna sprawa. 
Myślę, że kiedy nadejdzie taki czas, że braknie mi czasu na gotowanie, a mój czas wolny pochłonie praca - to wypróbuję taką dietę na cały miesiąc;) 

Próbowaliście kiedyś taki catering? :)
Pozdrawiam!


*Wpis nie jest sponsorowany

14 komentarzy:

  1. Menu brzmi ciekawie i smacznie, jednak koszty są dla mnie za wysokie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie próbowałam :) Cena spora. Ale wydaje się, ze to świetne rozwiązanie dla osób które nie gotują ;p
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja z wielką chęcią wypróbowałabym ten catering :) Już od długiego czasu się odchudzam, udało mi się zrzucić prawie 30kg i czasem nie mam już pomysłów na to co jeść :) Zerknę jakie miasta obsługuje ta firma :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł fajny,ale 1300 złotych miesiecznie to zdecydowanie za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uuuu taka kwota to naprawdę sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda pysznie ale cena mnie odstrasza.

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielu moich znajomych korzysta z takiej formy żywienia i są bardzo zadowoleni :)Jednak wygoda dość sporo kosztuje :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oo przydałoby mi się coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszty mnie osobiście przerażają...
    Poza tym uwielbiam gotować, choć czasem robię to z prawie zamkniętymi oczami ze zmęczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chodzi o to, by jedzenie sprawialo ze masz sily i dobrze się czujesz. Przetestuj sobie jeszcze inne cateringi, bo masz rozne mozliwości a komfort wyjątkowy! Witalność!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chodzi o to, by jedzenie sprawialo ze masz sily i dobrze się czujesz. Przetestuj sobie jeszcze inne cateringi, bo masz rozne mozliwości a komfort wyjątkowy! Witalność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat z dietykieta.pl, jest dużo form, wygoogluj 'catering dietetyczny' i miasto swoje.

      Usuń
  12. Super opisane plusy i mnusy cateringu dietetycznego. Jak ktoś nie ma czasu na gotowanie to dieta pudełkowa rzeczywiście jest dobrym wyborem, ale faskt że koszty są wysokie. Kto co lubi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!