22 marca 2016

Beglossy - marzec 2016

W końcu doczekaliśmy się upragnionej wiosny, co prawda astronomicznej i kalendarzowej, bo za oknem to raczej jesień jednak to i tak jest moja ulubiona pora roku. Czekam za ciepłymi, słonecznymi dniami i przede wszystkim dłuższymi. Czasu jak jak zawsze mi brakuje, ale na szczęście teraz przed świętami mam więcej wolnego, to zdążę spokojnie odpocząć i zająć się blogiem.

Lubicie prezenty niespodzianki? Ja wręcz uwielbiam, dlatego zamówiłam sobie ostatnio do przetestowania pudełeczko Beglossy. Jest to już moje kolejne pudełeczko, z którego jestem zadowolona. Najfajniejsze w tym wszystkim jest to, że nie wiem co do mnie przyjdzie. Ta ciekawość powoduje, że nie mogę się doczekać kiedy otrzymam kolejne zamówione pudełeczko! Dzisiaj podzielę się z Wami obecną edycją Beglossy na Marzec 2016 - ciekawi?


Marcowe pudełko zatytułowane jest "Rozkwit kobiecości". Oprócz kosmetyków w środku znalazłam również magazyn Beglossy z wieloma fajnymi artykułami.


Pierwszy kosmetyk to Krem intensywnie nawilżający Hydro Care firmy Bandi Cosmetics. Krem do twarzy zawsze się przyda, a tym bardziej, że ten który stosuje obecnie się skończył, więc jest idealny czas na testowanie nowości. Po kilku dniach stosowania mogę stwierdzić, że opakowanie jak i aplikacja kremu są świetne. Coś więcej będę mogła powiedzieć, po przetestowaniu kosmetyku.


Kolejny kosmetyk to krem do rąk L'occitane. Muszę przyznać, że zapach jest po prostu genialny. A taka mała próbka zmieści mi się praktycznie do każdej torebeczki.


Naturalna gąbeczka firmy Yasumi, tak mnie zaciekawiła, że od razu ją wypróbowałam. Gąbeczka służy do oczyszczana i masażu twarzy i ciała. Pierwszy raz używałam czegoś takiego i jestem ciekawa czy będą efekty po kilku użyciach.


W pudełeczku znalazłam również Kolagen 100% Bingospa. Kolagenu nigdy nie używałam, więc cieszę się, że mogę go teraz przetestować. Tak się składa, że mam straszne sińce pod oczami, a podobno ten kosmetyk świetnie sobie z nimi radzi, tak też będę go używać. Zobaczymy jak się spisze.


Ostatnie co znalazłam, to ampułki odbudowujące Dream firmy Artego. Z tego produktu jestem chyba najmniej zadowolona, ponieważ nie stosuje takich preparatów, ale będzie okazja wypróbować coś nowego.


Co Was najbardziej zaciekawiło? Macie swoje pudełeczka? Jesteście ciekawi jakieś recenzji z tych kosmetyków? Jeżeli tak, to piszcie w komentarzach!




Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja mam jedną z gąbeczek i jestem z niej zadowolona :)

      Usuń
  2. Ampułki i gąbeczka najbardziej mnie zainteresowały. Pudełeczka tym razem nie zamówiłam i w sumie dobrze zrobiłam, bo mam mieszane uczucia co do pudełek ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamierzam sobie w następnym miesiacu zamówić :)
    Ten zestaw jakoś nie przypadł mi do gustu.
    Co powiesz na wspólną obserwację ? zaczniesz ? :*
    liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten magazyn :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również mam to pudełeczko i najbardziej spodobała mi się gąbeczka, spisuje się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa recenzji tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam kosmetyki bandi, natomiast ta gąbka yasumi się u mnie absolutnie nie sprawdziła :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tych kosmetyków ale chętnie poznam ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne produkty, kolagen chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna selekcja kosmetykó musisz być bardzo zadowolona. Polubiłam cię na fb :) pzdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy były w tym pudełeczku!
    Obserwuję :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie pudełka niespodzianki :D Sama zamawiam czasami Glossybox :) o beglossy nie słyszałam :)
    Ciekawy blog :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe produkty, zaciekawiła mnie ta gąbeczka :)
    Obserwuję.

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne produkty, ciekawa jestem działania kolagenu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy jeszcze nie miałam takiego pudełeczka, ale to ciekawa sprawa, muszę kiedyś zrobić sobie prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gąbeczka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej zaciekawiły mnie ampułki Artego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne produkty ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe czy ja się kiedyś zdecyduję na jakiegoś boxa :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uwielbiam wiosne i niespodzianki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super produkty! Właśnie przymierzam się do kupna gąbeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przyjemne pudełeczko, ale ja nigdy nie zamawiam niczego w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba się skuszę na takie zamówienie, chociaż przyznaję, to będzie moje pierwsze :) zawsze się jakoś tego obawiałam.

    http://zdrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!