20 lutego 2016

Insta Mix

Dzisiaj przychodzę do Was ze zdjęciami, które pojawiły się w ostatnim czasie na moim Instagramie. Nie wszyscy obserwują mojego blogowego Instagrama, a tam staram się wrzucać zdjęcia na bieżąco. Zatem podzielę się z niektórymi zdjęciami i tutaj. Zapraszam też wszystkich do obserwacji -> INSTAGRAM:) 

 Selfie x3

 details

 kawusia:) 

 treningi!

 chill:))

 odpoczynek i dodatki:)


 kosmetyki!

wishlista i trochę wiosny w mieszkaniu:)


A Wy macie konta na Instagramie? Jeżeli tak to zostawcie linki, to chętnie Was odwiedzę:) 

Buziaki:)

32 komentarze:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej serii Ziaja. Właśnie szukam jakiegoś dobrego balsamu, więc na pewno przejdę się do ich sklepu. Olejek w sprayu też zapowiada się nieźle. Mam nadzieję, że nie ma chemicznego zapachu. Kiedyś kupiłam suchy olejek w sprayu z Avonu i cholernie śmierdział. Czułam się jakbym się psikała się rozpuszczalnikiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria po prostu pachnie cudownie!:) Polecam!

      Usuń
    2. Też mnie zaciekawiła ta seria:) Nie byłam zbyt dobrą przyjaciółką z Ziają, ale kilka tygodni temu z ciekawości wypróbowałam ich kosmetyki z liścmi manuka i muszę przyznać że są rewelacyjne:)

      Usuń
  2. Znalazłam świetny konkursik http://bit.ly/216saeH sponsorowany przez wszystkie wielkie marki odzieżowe, myślę że wszystkie będziemy zadowolone!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne i ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo zwróciłam uwagę na tą książkę, dosłownie coś dla mnie ;p Czasem aż za dużo się zamartwiam....;/ Twoje drugie selfie po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy isnta :D Zapraszam do mojego tez ostatnio trochę treningowy ;p angelika_rydczak
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam instagrama ;D
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mix :) Wydaję mi się, że to świetny pomysł na post, sporo osób nie ma Instagrama. Wiem z własnego doświadczenia, że ciężko śledzić osoby, gdy nie posiada się konta, ponieważ trzeba mieć kilka dodatkowych zakładek bądź świetną pamięć do nazw :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie posty z insta :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe rzeczy na zdjęciach ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjecia :) zapraszam i do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne fotki :)
    Zapraszam beautymix.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz swietne zdjęcia, miło się ogląda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio kupiłam krem do twarzy z Ziai, liście manuka, ciekawa jestem czy będzie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super mix! Też chcę takie kolanówki!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Mój blog
    Mój instagram - weroniiiczka

    OdpowiedzUsuń
  16. O! Tak patrząc po zdjęciach to chyba trafiłam na twojego instagrama! (to zdjęcie z książką wydaje mi się dziwnie znajome :)

    OdpowiedzUsuń
  17. te botki z listy są piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny mix zdjęć :) U mnie najwięcej chyba kawy i stylizacji :D Mój nick to passionelka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Good post and have a good week

    http://historiassparacontarr.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie insta mixy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszamy serdecznie do udziału w konkursie :) Wystarczy wrzucić zdjęcie swojej ulubionej stylizacji, aby mieć szanse na wygraną i przy okazji wypromować swój blog, konkurs trwa do 03.03.2016r. do 15:00, więcej:
    https://www.facebook.com/Centrum.Molo/photos/gm.1502853010023628/969519189794820/?type=3&ref_newsfeed_story_type=regular&action_history=null

    OdpowiedzUsuń
  22. śwetny instamix

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia :)


    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Ogromnie mi zależy, z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!