12 lutego 2016

Bluzka z rozcięciami

Cześć!
Dawno nie pisałam - wiem i za to serdecznie przepraszam, ale musiałam sobie zrobić trochę przerwy. Wiele pracy, nauki przyczyniło się do tego, że nie miałam nawet czasu odpocząć. Mam nadzieję, że już teraz wszystko wróci do normalności i będę mieć czas i na prace, i na odpoczynek.
Dzisiaj chciałbym pokazać mój ostatni zakup - bordową, dłuższą bluzkę z rozcięciami po bokach. Planowałam zakup właśnie podobnej i trafiła mi się, i to nawet na wyprzedaży, Podoba mi się takie zestawienie z jeansami. Ja dobrałam jeszcze kamizelkę, aby nie zmarznąć na zdjęciach (mimo słońca było zimno:() i czarne, wiązane botki. Jak Wam się podoba?





kamizelka - nn/ bluzka - Cropp/ jeansy - Cropp/ botki - Sinsay torebka - Sinsay 


Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

34 komentarze:

  1. zestawienie jest jak najbardziej odpowiednie:)bardzo lubie własnie taki kolor jak masz sweterka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka jest świetna i w przecudnym kolorku :) To Ci się trafiła perełka :) Wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw, podobają mi się te buty i kolor bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, lubię takie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw! :) świetny kolor bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ma kolor i ładnie wygląda z dłuższą futrzaną kamizelką!

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna stylizacja ! bardzo mi się podobają futrzane kamizelki chyba w taką zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna, luźna stylówka :) lubię takie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzka w pięknym kolorze i fajny futrzak. Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka ma super kolor ! ;)
    Bardzo dobrze wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Bardzo mi sie podoba :)
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna bluzka i super zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kolorystyka ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluzka, ja kupiłam ostatnio sweter z takimi rozcięciami :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie kamizelki :) śliczne fotki :*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wszystko współgra ze sobą! Bardzo mi się podoba bordowy kolor, a sama mam tylko 1 sweter :-/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kolor bordowy, zawsze wygląda świetnie w każdej stylizacji. Może wspólna obserwacja?
    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zestaw w moim guście! Wszystko osobno i wszystko razem wygląda znakomicie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne buciki. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie wyglądasz:)
    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz, kolor bluzki jest piękny. A w połączeniu z kamizelką prezentuje się super!
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful

    Follower # 247
    Following you. Hope you will follow my blog
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się torebka - bardzo fajnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny look! ;)
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie rozwiązania gdzie top czy sweter ma rozcięcia po boku. Piękny kolor góry a futrzak zawsze jest strzałem w 10! pzdr

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba się, choć kolor zupełnie nie dal mnie - bardzo źle czuję się w górze o takim kolorze :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!