02 stycznia 2016

Xmaschallenge - zdjęcia

Witajcie po raz pierwszy w 2016 roku! Na początku chciałabym Wam wszystkim złożyć noworoczne życzenia - aby ten Nowy Rok był lepszy od poprzedniego. Aby spełniły się wasze wszystkie marzenia, wyznaczone cele i postanowienia. Życzę również samych sukcesów i dużych i małych, a także wiele, wiele miłości i radości w tym roku! 
Ja rok zaczęłam ambitnie z wieloma postanowieniami, które mam nadzieję dotrzymam i na koniec będę się mogła pochwalić wynikami. Dziś natomiast naszykowałam kolaż zdjęć ze świątecznego wyzwania na instagramie. Codziennie inny temat zdjęcia. Niestety te ostatnie musiałam nadrabiać, bo choroba mnie rozłożyła i nie miałam sił na "Internety".


1. Ja / 2. Sweter / 3. Poranek / 4. Książka / 5. Czerwony / 6. Mikołaj

7. Coś słodkiego / 8. Perfumy / 9. Wish Lista / 10. Świąteczna piosenka / 11. Szminka / 
12. Dekoracje 

13. Świeczka / 14. Torebka / 15. Wspomnienia / 16. Zapach Świąt / 17. Film świąteczny / 
18. Przyjaciel

19. Szal / 20. Spokój / 21. Piękny widok / 22. Prezenty / 23. Tradycje / 24. Choinka 

25. Boże Narodzenie / 26. Coś błyszczącego 27. Co tylko chce / 28. Manicure / 29. Make up / 
30. Postanowienia

31. Ostatnie zdjęcie 2015 


Pozdrawiam!
Zapraszam na mojego Instagrama!

5 komentarzy:

  1. świetne wyzwanie :)
    Tobie również wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne zdjęcia, takie klimatyczne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, super podsumowanie roku, yankee candle <2 uwielbiam. Pozdrawiam i zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!