29 stycznia 2016

Wishlista - Wiosna 2016

Od czasu do czasu, lubię przygotować sobie taki spis rzeczy, które chciałabym kupić, w szczególności jeśli chodzi o ubrania. Bez tego chodząc po sklepach i przeglądając ich asortyment, kupuje rzeczy pod wpływem chwili i później bardzo często tego żałuje. Dlatego przyszykowałam sobie teraz taką małą wishlistę i teraz już wiem, za czym się rozglądać. Wybrałam naprawdę potrzebne i raczej praktyczne rzeczy, czyli takie, z których spokojnie można stworzyć kilka stylizacji. 



                                                                                             
1. Białe trampki kupuje co roku. Są moim ulubieńcem na wiosnę i lato. Świetnie wyglądają do jeansów, czy sportowych sukienek. I przede wszystkim mega wygodne buciki! 2. Kurtka bomber, zawsze takie kurtki podobały mi się w wielu stylizacjach, wyszukanych gdzieś w Internecie, czy podpatrzonych na ulicach. Dlatego też, planuje zakupić taką też dla siebie. 3. Beżowe botki - nie czarne! To konieczny wymóg na wiosnę. Zawsze kupuje czarne i mam ich już kilka par, więc brakuje jakiegoś koloru i padło na beż, a co! Mam nadzieję, że upoluje jakies fajne i ładne:) 4. Dresy - najlepiej czarne i z ściągaczami na dole. Potrzebuje w swojej szafie właśnie takich, aby postawić też czasami na wygodę. 5. Koszul nigdy za wiele, więc poszukuje w miarę eleganckiej i w małą kratę. Najlepiej niebieską. Mam kilka kolorowych, ale takiej jeszcze nie. 6. Nad taką, szarą torebką zastanawiałam się już dłuższy czas i miałam już odpuścić, bo ostatnio zakupiłam kilka mniejszych  (oczywiście wszystkie czarne;p), ale tak mi się podoba, że chyba się skuszę. 7. Białe spodnie miałam w planach kupić już w poprzednim sezonie, ale jakoś nie było mi to dane, dlatego są dalej na mojej zakupowej liście.  8. O takiej, albo podobnej bluzie z Adidasa marzę juz od dawna i mam nadzieję, że na tą wiosnę się jej doczekam! 9. Czarnych marynarek mam kilka, ale tym razem potrzebuje troszkę dłuższej. 

To na pewno nie są wszystkie rzeczy, które zamierzam kupić na wiosnę, ale bardziej takie które chciałabym kupić już teraz. Myślę, że jak pojawią się następne to też się w Wami podzielę:)
A Wy robicie takie Wishlisty? 

Enjoy!

18 komentarzy:

  1. Też w tym roku planuję kupić białe trampki. A ta szara torebka jest przeurocza! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna lista, ja ostatnio zrobiłam porządki w szafie i odkopałam masę rzeczy, które były na mojej liście, wiec raczej nie szykują się na razie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też planuje kupić taką kurtkę, tylko myślałam o pastelowy kolorze :)a koszula w czarno białą kratę to dobry wybór, założysz ją do wielu rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta szara torebka jest cudna:) chciałabym identyczną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Białe spodnie także chciałam, ale jednak za bardzo martwilabym się, że się ubrudzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie rzeczy są swietne, jednak torebka jest numerem jeden:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zawsze kupuję pod wpływem chwili, ale nigdy nie żałuję :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. ta szara torebeczka jest przecudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy ale od jakiegoś czasu choruję na tą szarą torebkę :) jest cudowna.
    Jeśli możesz kliknij u mnie i
    weź udział w konkursie, gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka jest śliczna i ten kolor, uwielbiam szarości ! :) Pozdrawiam Marta. Zapraszam na http://martasieubiera.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. marzy mi się taka torebka
    a i białe trampki by mi się przydały :)

    pozdrawiam MARCELKA <3

    OdpowiedzUsuń
  12. super, zapraszam serdecznie do mnie :)
    http://seepaula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też już mam wishlistę na wiosnę, część rzeczy nawet pokrywa się z Twoją ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trampki!!! W tym roku zaszalałam i kupiłam dwie pary, dłuższe pomarańczowe i krótkie szare :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko bym przygarnęła do swojej szafy
    :-)
    Zapraszam do mojej wishlisty
    http://testujacarodzina.eu/hbhb/odziez/230-wiosenna-wishlista-z-newchic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!