19 stycznia 2016

Sweterkowy golf

Cześć!
W przerwie od nauki, bo niestety sesja pełną parą i w dniu wolnym od pracy, przychodzę do Was z nową stylizacją. Zdjęcia były robione już jakiś czas temu, stąd widoczny brak śniegu, który obecnie u mnie nie odpuszcza i pada prawie codziennie (prawdziwa zima w końcu). Kolejny raz pokazuje płaszczyk, ale nie on gra tutaj główną "rolę", tylko gruby, sweterkowy golf. Mało mam rzeczy w kolorach pasteli, tym bardziej takich zimowych, ale coś mnie podkusiło i zakupiłam. I wiecie co? - jestem bardzo zadowolona. Uwielbiam ten golf! Jest tak cieplutki i tak wygodny, że mogłabym w nim chodzić cały czas. Do tego dobrałam zwykłe jeansy z lekko podwyższonym stanem i botki na słupku oraz dodatki w postaci bordowego paska, torebki i zegarka. Co sądzicie? 






golf - Cropp/ płaszcz - Mosquito/ Jeans - Cropp/ torba - Diverse/ botki - Stradivarius/ pasek - Sinsay/ 


Enjoy!
Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

47 komentarzy:

  1. Ładna torebka i zegarek. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się, świetnie dopasowane elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie wyglądasz. Masz świetny płaszczyk.
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra stylizacja , super kolory. Jak ja lubię szare płaszcze! Świetny masz styl i fajnie prowadzisz bloga. Z przyjemnością dodaje do listy,żeby być na bieżąco! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz ! :*
    Ciekawy blog, który z przyjemnością zaobserwuję :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. idealna stylizacja do pracy czy na codziennie wyjścia :) super!

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję, ja również obserwuję :) do następnego wpisu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny golfik i ten płaszczyk!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne połączenie kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny golf:) mam podobny beżowy:) świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie.ja bym tylko założyła pod golf apaszka albo szał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna stylizacja. Kiedyś bardzo nie lubiłam takiego rodzaju sweterków ale ten bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam wszelkie sweterki i golfy! Twój jest piękny no i płaszczyk - kozak!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny sweterek! śliczny kolor;)
    Polubiłam stronę na fejsie, zapraszam równiez;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż mi się cieplej zrobiło jak patrzę na ten golfik.:) Jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten golf! I ma śliczny kolor! Do tego w połączeniu z tym płaszczem wygląda jak dla mnie obłędnie!

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne połączenie kolorów.
    weź udział w konkursie gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny zestawik :) W sam raz na taką pogodę

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja. Pięknie wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny płaszcz i torba i Ty też śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz w tym swetrze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny sweterek ; )
    ładna stylzacja !
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/koktajle-smartfood.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja. Niby prosta ale ma w sobie coś. Mam wrażenie, że tego typu płaszcze naprawdę potrafią zrobić całość! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawa stylizacja.Piękny płaszcz.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!