27 stycznia 2016

Ołówkowa spódnica

Dzisiaj przygotowałam dla Was kolejne zdjęcia w zimowej scenerii. Nie było łatwo ich zrobić, ponieważ było bardzo pochmurnie i szaro co skutkowało słabą ostrością. Jednak ukochany spisał się i jest parę ładnych zdjęć stylizacji, którą dzisiaj prezentuje. Kożuszek to prezent od mamy, który otrzymałam już parę lat temu, ale noszę go tak rzadko, że wytrzymuje kolejne sezony. Główną role, natomiast odgrywa dzisiaj ołówkowa spódnica, którą udało się mi wyhaczyć na wyprzedażach. W tym roku, nie mam do nich szczęścia, niestety. Taki krój spódnicy bardzo lubię. Myślę, że z muszkieterkami wygląda naprawdę fajnie. Ale na wiosnę fajnie też może prezentować się z trampkami. Co sądzicie? 






kożuszek - nn/ sweterek - H&M/ spódnica - Sinsay/ muszkieterki - Deezee/ torebka - Sinsay/ szal - Sinsay/ 

Zapraszam na facebook'a i INSTAGRAM!!!  :)

30 komentarzy:

  1. już mi się podoba to, że stylizacja jest w szarości <3

    ______________________________
    www.justynapolska.com
    porady stylizacji i makijażu

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka śliczna :)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kożuszek, wyglądasz cudownie:):*

    OdpowiedzUsuń
  5. uniwersalna spódnica, będzie ci pasować do wszystkiego i w szczególności do każdej pory roku :) świetny wybór :) całość super :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kożuszek, pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyglądasz, spódniczka jest świetna - niby taka prosta, zwykła, ale baaardzo fajna, uwielbiam taką prążkową tkaninę ;)
    Kożuszek również rewelacyjny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm na wiosnę to bym widziałabym taki fason ze szpilkami i białą koszulową bluzką.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kożuszek ! u mnie już nie ma śniegu wcale ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz :)
    ... a spódnica przyda Ci się jeszcze do wieeeelu stylizacji :*

    OdpowiedzUsuń
  11. nice post!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam takie połączenia! stylizacja genialna :) wyglądasz świetnie !

    http://mrs-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W tej stylizacji jest coś bardzo uroczego, coś co zachwyca. Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne :) A jeszcze bardziej podoba mi się kożuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna stylizacja oraz przepiękne zdjęcia. :)
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo zgrabnie Ci w tej spódniczce :)

    http://aureolia.blogspot.com - MODOWE INSPIRACJE ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna ta spódniczka! Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw!
    wszystko mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Chociaż nie przepadam za spódnicami z takim krojem, ta wyjątkowo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne połączenie. Bardzo podoba mi się kożuszek, szal i spódniczka także. Fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo kobieco i z lasą :) Wyglądasz super i jaka śliczna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie spódniczki :)
    http://krotko-i-na-temat.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  23. Ukradłabym Ci ją najchętniej :)
    Bardzo mi się spodobała - pięknie podkreśla figurę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!