13 grudnia 2015

Ziaja - Konkurs świąteczny

Cześć!
Zapewne wielu z Was, którzy regularnie czytają mojego bloga wiedzą, że nie ma dla mnie lepszej firmy z kosmetykami od Ziaji! Uwielbiam ją za wszystko: za pięknie pachnące kosmetyki, za ich niskie ceny, za właściwości, za promocje i wiele wiele innych. Ostatnio nawet moje dziewczyny z pracy wiedziały czego mi brakuje i kompletnie zaskoczyły mnie prezentem urodzinowym - oczywiście z Ziaji:) Dostałam taki oto zestaw o cudownym zapachu, którym muszę się pochwalić. I oczywiście polecić bo jest genialny! 


1. Krystaliczne mydło pod prysznic i do kąpieli


2. Krystaliczny peeling cukrowy złuszczająco - wygładzający


3. Suchy olejek krystaliczny


4. Balsam pod prysznic


Tego zapachu nie da się opisać, to trzeba poczuć - naprawdę. Teraz to ja mogę siedzieć pod prysznicem godzinami! Jak widzicie idealny zestaw na prezent - tym bardziej teraz na święta:) Polecam!


A teraz na dokładkę mam też coś dla Was!

KONKURS!
Z okazji świąt postanowiłam też obdarować jedną osobę kosmetykami Ziaji. Wybrałam dla Was świąteczne mydło i krem do rąk o zapachu pierniczkowym. Ktoś chce taki prezent? Jeżeli tak to wystarczy:

1. Być publicznym obserwatorem bloga Justyna-life lub polubić Justyna-life na facebook'u
2. Zostawić komentarz tutaj pod tym postem na blogu z adresem e-mail.   
3. Zapoznać się z regulaminem 



Regulamin: 
1. Sponsorem nagród jest Justynaa (Justyna-life.blogspot.com) 
2. Konkurs trwa od 13.12 - 19.12.2015r do 23:59 (jeżeli nie zgłosi się min. 30 osób, konkurs zostanie przedłużony do 31.12.2015r)*
3. Pod uwagę będą brane komentarze zostawione tylko pod postem konkursowym na blogu 
Justyna-life.blogspot.com
4. Koszty wysyłki pokrywa sponsor nagród.
5. Wysyłka tylko na terenie Polski.

ZAPRASZAM!!!


WYNIKI KONKURSU!!!!

 Konkurs wygrywa:


Bardzo proszę o odpowiedź na wysłanego przeze mnie mejla!:))

P.S. Widzę, że konkurs się spodobał, zatem niedługo kolejne! Czekajcie!

39 komentarzy:

  1. kocham kosmetyki z Zaji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne produkty do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zapraszam do wzięcia udziału:)

      Usuń
  3. też uwielbiam Ziaję, kiedyś miałam taki cudowny krem do rąk z tej firmy, a teraz nigdzie nie mogę go znaleźć :(
    __________________________
    agatajestem@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohhh cudny zestawik dostałaś, też uwielbiam Ziaję <3 Przede wszystkim za jej naturalność!


    W wolnej chwili zapraszam do siebie, pozdrawiam: www.ourloveourpassion.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem, ze kochasz zjaje <3
    kingusia121@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj lubię kosmetyki Ziaji :D
    Obserwuję jako: Nadia
    jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawi mnie ta seria, jednak niestety jeszcze nigdzie jej u siebie nie widziałam ;(
    Obserwuję jako: Ewka501
    E-mail: ewka501@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Polubiłam stronkę na FB - Dorota F
    Super nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobione, facebook polubiony jako Paulina Onisko
    Obserwuję jako paulinowo
    Mail to paulinaoni@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem publicznym obserwatorem bloga: Inspekcjonistka K.
    Facebook polubiony jako: Karolina Benko
    Mój mail: karolina.benko@vp.pl
    Kocham Ziaję! I jeszcze nigdy nic nie wygrałam... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam Cię do listy ulubionych na blogu, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko ;)

      Usuń
  11. Mniam, mniam mniam - moja ulubuiona Ziaja w takim apetycznym świątecznym wydaniu :) ehh
    manuela.iwko@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę koniecznie przetestować zimowe wydanie, wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tej serii, ale jak na złość nigdzie nie mogę jej znaleźć, chyba czas przejechać się do oficjalnego sklepu Ziaji :)

    Obserwuje jako Emilia.
    e-mail: dtlecky@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem publicznym obserwatorem
    ankagolojuch@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Musi mieć niesamowity zapach :)
    polubione dawno jako Fashionelja Ja
    email fashionelja@gmail.com

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaobserwowałam jako Senhora Elegante :)
    e-mail: karolina25-01@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna nagroda :)
    zgłaszam się, obserwuję bloga.
    mail: magdalenawinchester@gmail.com

    i zapraszam na rozdanie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję i lubię jako Aleksandra Włoch
    mail: a.wloch94@gmail.com

    Uwielbiam Ziaję, zestaw jest taki kuszący! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obsrwuje jako: ewelina aa
    email: pudelko93@o2.pl
    Lubię jako: Bożena Jot

    Uwielbiam produkty z Ziaji. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Ziaje :)
    Obserwuje jako : Ewelina Es

    ewciaa93@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię jako Dorota Wysocka
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Nagroda cudowna. Kocham kosmetyki firmy Ziaja. Idealny prezent pod choinkę, cieszyłabym się niezmiernie z takiego zestawu. :)
    Walczę!

    Obserwuję jako: swiaturody159
    Lubię na FB jako: Świat Urody
    Email: swiaturody159@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam słabość do takich świąteczno-zimowych zapachów :)

    czokomorena@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale mi się marzy taki świąteczne zestawik Ziajka jest bezkonkurencyjna i dobra na wszystko :) obserwuje na fb jako Kinga mail: kinga.ska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię na FB jako: Ewa Serafin
    serafin.ewa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie polubiłam na fb, powodzenia w blogowaniu, pozdrawiam, Martyna:) mh92@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Piernik, imbir, cynamon... Cudowne zestawienie!
    welikan@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Ziaja <3
    Z regulaminem się zapoznałam, obserwuję i polubiłam.
    tamlin2@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. 1. Obserwuję blog jako moni91031 . Lubię na fb jako Monika S.
    2. Mój mail: burzowa.aura@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie powalczę o tę serię, gdyż zapach wydaje się być cudowny :)
    Obserwuję blog jako: Iwona
    e-mail: iwonager8@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. oktawia_c@op.pl

    Polubione na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  32. magdalena_shiny@wp.pl20 grudnia 2015 10:53

    Świetna, nasza rodzima firma :)
    Lubię jako: Magdalena Nowosad
    e-mail: magdalena_shiny@wp.pl

    Regulamin akceptuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Facebook polubiony jako Agata K
    e-mail : anklejn@o2.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Poluję w konkursach na tę serię, może tym razem się uda :)
    Na fb obserwuję jako Iwona Jasiewicz
    iwajasiewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie zapoluję na ten zestaw
    na fb obserwuję jako Iwona Jasiewicz
    iwa_boss@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygrałam! Ale super, dziękuję i pozdrawiam!! :) :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!