20 grudnia 2015

Zakolanówki

Cześć!
Długo zastanawiałam się nad głównym dodatkiem jaki dzisiaj prezentuje, ale w końcu się przekonałam i sama spróbowałam. Zakolanówki - zawsze podobało mi się jak dziewczyny je zakładały i naprawdę fajnie wyglądały. Padło i na mnie, i wiecie co? - też mi się podoba. Akurat teraz pokazuje jak zestawiłam je ze spódniczką, ale wiem na pewno, że będę je nosić też z dłuższymi tunikami czy swetrami. Zamówiłam też sobie dłuższe muszkieterki, które też powinny fajnie wyglądać z zakolanówkami. Naprawdę są hitem! Podobają Wam się?

 kurtka- Sinsay/ kamizelka - nn/ spódniczka - h&m/ botki - Stradivarius/ zakolanówki - Sinsay/ torebka - nn/ zegarek - DW

 Myślę, że to ostatnia stylizacja na blogu przed świętami. Codziennie jestem w pracy a do domu wrócę na same święta. Chociaż mam nadzieję, że znajdę czas na życzenia dla Was! 
Miłych przygotowań do Świąt życzę:) 


Będzie mi miło jak polubicie :)  

14 komentarzy:

  1. własnie mam zamiar kupić sobie takie zakolanowki:) piękna stylizacja:*

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylizacja! kocham takie futerka i torebki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look podoba mi się to połączenie na Tobie!

    Super kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zakolanówki, super to wygląda!
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. poluje na takie zakolanówki! świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look i super zegarek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba z tymi zakolanowkami!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!