05 grudnia 2015

Szary płaszcz

Hejka!
Jak Wasze przygotowania do Świąt? Ja powoli rozglądam się za prezentami, przystrajam mieszkanie ozdobami świątecznymi i słucham prawie cały czas świąteczne piosenki - więc czuje już ten piękny i mój ulubiony klimat.
Dzisiaj pokażę Wam mój długo poszukiwany płaszczyk. Miałam w głowie wymyślony swój ideał i taki właśnie znalazłam. Odwiedzałam kilka razy sklepy stacjonarne i szukałam, szukałam ale nic kompletnie nie było. Aż w końcu zdecydowałam się na zakup przez Internet. Sklep Mosquito spisał się na medal i w swojej ofercie miał właśnie mój poszukiwany płaszczyk. Praktycznie bez zastanowienia kliknęłam kupuje i tak oto mam to czego chciałam! Płaszcz jest naprawdę świetnie wykonany, jest ciepły, ma głębokie kieszenie ale przede wszystkim ma fajny, prosty krój, który spełnia moje oczekiwania w 100%. Muszę też wspomnieć o samej przesyłce - płaszcz przyszedł pięknie zapakowany w oryginalnym pudełku, w folii i nawet z zwieszakiem. Na pewno nie jest to mój pierwszy i ostatni zakup:) Co sądzicie?

płaszcz - Mosquito/ szal - sh/ spodnie - Tally Weijl/ sweter - H&M/ torebka - House/ botki - SinSay


Pozdrawiam!

Zapraszam na Facebook'a i Instagram blogowy!
Będzie mi miło jak polubicie i zaobserwujecie:)  
Justyna Life

P.S. Wpis nie jest sponsorowany.

18 komentarzy:

  1. Cudowny płaszczyk! Uwielbiam takie szare i długie, zdecydowanie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękny płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne, jesienne kolorki! śliczna stylizacja <3
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny płaszcz :) ślicznie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny ten płaszczyk :)) Bardzo mi się one podobają szczególnie szare :3 myślę nad tym czy sobie takiego nie z prezentować :) Cudna ta torebka :3
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Co powiesz na wspólna obserwacje ? :3 Jak coś pisz u mnie :* Monika :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny płaszczyk :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne klasyczne połaczenie.

    podobasz mi się w takiej stylizacji. SUPER

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastycznie wyglądasz. Uwielbiam Twoje stylizacje :)
    klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałabym taki płaszcz ! genialny jest !

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny płaszcz i szal:) cudna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny płaszcz ! :)
    zapraszam na bloga http://kuriatka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super płaszczyk,wygląda na bardzo ciepły:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja właśnie nabyłam duuuże lustro :D ale tym małym też bym nie pogardziła :D
    prze ładny ten sweterek, a płaszcz cu dow ny! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny jest ten płaszczyk, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny ten płaszczyk!! ja również już pomału przystrajam dom na święta :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem tu pierwszy raz , ale od razu mi sie spodobało :) widzę że jestesmy podobnego wzrostu ! :)
    polubiłam fp na fb :)
    Zapraszam do siebie na nowy post gdzie oprócz stylizacji , recenzuje kolorwe soczewki ,które nosiłam przez ostatni miesiąc
    http://memyselfandclothespl.blogspot.com/…/blue-eyes-recenz…
    Chętnie wymienie się obserwacjami

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny płaszcz i buty!:)

    www.modderka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!