27 listopada 2015

Shein.com

Cześć!
Ciężki tydzień za mną. Nawał pracy, uczelnia i jeszcze ta straszna pogoda za oknem;/Ale na szczęście mam dwa dni odpoczynku, więc teraz trochę o miłych niespodziankach. Tym razem mam okazję rozpocząć współpracę z chyba już doskonale Wam znanym sklepem online - Shein.com. Dlatego też zrobiłam przegląd ich asortymentu i wybrałam rzeczy, które najbardziej przypadły mi do gustu. Jak wam się podobają?


PŁASZCZE I KURTKI

                                   KLIK                                                                      KLIK


                              KLIK                                                                                KLIK

                                   KLIK                                                                              KLIK

                                KLIK                                                                                KLIK
                           KLIK                                                                              KLIK



SPÓDNICZKI I SPODNIE

                            KLIK                                                                                KLIK

                                KLIK                                                                                  KLIK



BLUZKI I KOSZULE

                                KLIK                                                                                KLIK


                                 KLIK                                                                               KLIK



BUTY I TOREBKI



                           KLIK                                                                               KLIK


                                 KLIK                                                                           KLIK




P.S. Nie namawiam do klikania, ale będzie mi bardzo miło, jeśli ktoś będzie miał ochotę mi pomóc. 

Pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. ja wy haczyłam świetny i idealny płaszcz w hm :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Oni maja genialne ubrania w swoim asortymencie :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy :)poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam koszulę w kratę od shein. Świetne rzeczy mają!
    :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza kurteczka - miodzo. I koszule! Fajny post!
    Zapraszam do siebie! #MARYCHRISTMAS to moja świąteczna seria postów. Pierwszy z nich już na blogu.life-that-inspired.blogspot.com Zapraszam do obserwacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebki wybrałaś cudowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka rzeczy z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. z przyjemnością bym zgarnęła coś z tej kolekcji :D
    obserwuję kochana!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze przyznać, że wszystko mi się podoba! Każda z tych rzeczy na pewno zadomowiłaby się w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi przypadła do gustu czarna kurtka i koszula w czerwoną kratę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!