08 listopada 2015

Rozkloszowana spódniczka i sweter

Wiecie co? Lubię jesień! Taką jak teraz mamy, po prostu uwielbiam. Wiem, że dla niektórych krótkie dnie mogą być dołujące, ale mamy za to długie wieczory, które możemy spędzić z ukochaną osoba pod kocem, zapalić świece i po prostu odpocząć. Zimno? - owszem, ale możemy w końcu ubrać piękne, długie, grube swetry, otulić się wielkim szalem czy założyć śmieszne rękawiczki. Ja na przykład częściej wybieram spódniczki czy sukienki na tą porę roku. Dzisiaj pokazuje Wam moją ulubioną, którą mam od lat połączoną z grubym swetrem. Dobrałam do tego łańcuch w odcieniach srebra i ostatnią zdobycz - torebkę z frędzlami. Dziś było tak ciepło, że spokojnie wystarczyła ramoneska. Co sądzicie? 

ramoneska - nn/ sweter - House/ spódniczka - H&M/ botki - Stradivarius/ torebka - House/ naszyjnik, okulary - Sinsay


Pozdrawiam!
Zapraszam na Facebook'a i Instagram blogowy!
Będzie mi miło jak polubicie i zaobserwujecie:)  

36 komentarzy:

  1. idealnie na jesień! bardzo dziewczęco :D śliczna ramoneska!
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz przepięknie:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też kocham jesień ciepłą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zestaw! <3
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja! :) bardzo podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz ! Przypomniałaś mi o tym , że przecież w jesień też można spódniczki nosić :) Ostatnio coś cały czas chodzę w spodniach ... :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda taki casualowy, cieplutki sweter z dużym i błyszczącym naszyjnikiem, nadaje charakteru! ;)

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie tutaj u ciebie :) tak profesjonalnie :) i do tego zdjęcia super !
    a rozkoloszawane spodniczki uwielbiam ! sama mam takich kilka w swojej szafie :)

    pozdrawiam.. + mam prośbę mogłabyś kliknąc w linki u mnie w najnowszym poście ? daj znać :d moze i ja jakos bede sie mogła Ci odwdzięczyć :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kloszowana spodniczka ;) sweter takze niczego sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak slicznie :3 i te botki takie piekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie wyglądasz! Super torebka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna stylizacja! pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie! :)

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz, sweterek i torebka super :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie,
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna torebka oraz ta spódnica :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczna stylizacja ;) bardzo mi się podoba ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny zestaw , świetna torebka :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne połączenie! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne połączenie, świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja :) a jesień uwielbiam, noszenie swetrów i ciepłych szali to coś co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piekna torebka!
    Zapraszam do mnie :) może obs?
    http://locastrica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczny look :) świetna całość*_*
    zapraszam do mnie na konkurs, gdzie można wygrać wymarzoną torebkę oraz Giveaway od dresslink
    mogę Cię prosić o kliknięcia w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię takie połączenie, ogólnie lubię takie ciepłe sweterki w połączeniu ze spodnicą , rzadko noszę spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie "ciemne" outfity, boska torebka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. ale genialna torebka! Ogólnie cała stylizacja mi przypadła do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny look, wspaniałę botki! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz prześlicznie :) Masz świetną figurę, a ten look mnie urzekł, każde ubranie z osobna jest urocze <3 Domyślam się, dlaczego akurat ta spódniczka jest Twoją ulubioną, jest cudowna :) Też lubię jesień, nawet bardzo, a krótkie dni są dla nie zaletą, bo dzięki temu wydaje mi się, że na wszystko mam więcej czasu. I kocham zapachy świeczek, zawsze na jesień kupuję duże zapasy ! :D
    Zapraszam do mnie ;) Lu Style Blog ♥ kilk

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta jesien u Ciebie jest przepiękna ! taka jak w bajkach, czy filmach własnie pokazują- piękna, kolorowa, sloneczna...nie to co u mnie... liście już dawno zgniłe leżą na ziemi podeptane przez ludzi, wciąż pada, jets ponuro, zimno- pelna deprecha :/

    Masz rację, jak dla mnie jedynym plusem jesieni, jest więcej wolnego czasu, którego można spędzić z ukochaną osobą, czy przyjaciółmi :) :)

    super zestaw! uwielbiam rozkloszowane spódnice, stały się one już chyba naszym znakiem rozpoznawczym, mimo tego wciąż je nosimy i kochamy :)
    z tą ramonkę wyszło tak rockowo i z charrakterem- jak najbardziej moje klimaty <3

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  30. Pozdrawiam !

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!