22 listopada 2015

Inspiracje #2

Hej!
Już kiedyś wspominałam, że lubię czasami sobie przeglądać strony z inspiracjami. Tym razem w moim folderze nazbierało się sporo zimowych i tak się z Wami podzielę z ulubionymi. Grube swetry, gorąca czekolada, koc, świeczki - coś co po prostu jest dla mnie obowiązkiem w zimowe wieczory. I wiecie co - stwierdzam, że zapuszczam włosy, bo takie warkocze są świetne!










 Lubicie takie inspiracje? 
Zapraszam na Facebook'a i Instagram blogowy!
Będzie mi miło jak polubicie i zaobserwujecie:)  

16 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje, takie lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne inspiracje ;) Przy takim kominku , pod kocykiem z mila checia bym posiedziala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje, takie jesienno zimowe :) Uwielbiam ciepłe sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama lubię przeglądać inspiracje ;)
    Kevin, grube swetry - czuję święta! ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, bardzo lubię takie inspiracje :) moimi ulubionymi stronami jest zszywka.pl i weheartit.com <3 pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Trafiłaś w mój gust - cudowne inspiracje :)
    http://madeleinye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie świetne swterkowate inspiracje!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. lubimy:)
    tynkastyle.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio chodzą za mną takie zakolanówki. Chyba się skuszę w końcu na nie bo takie połączenie ich z dłuższym swetrem bardzo mi się podoba. Fajny jest też ten sweter na drugim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne inspiracje :)
    Zapraszam do siebie http://locastrica.blogspot.com/
    Może wsp obs? Daj znac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja do dziś nie mogę rozkminić dlaczego na tych zdjęciach dziewczyny nie mają twarzy? Też przeglądam wiele takich stron i zawsze albo ucięta, albo zasłonięta włosami hmm.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja własnie za to lubię zimę... za te ciepłe sweterki (i skarpetki!!) za kocyki, świeczki, ciepłe herbatki i więcej czasu na czytanie książek czy na buszowanie w necie! No i oczywiście za same święta.. ahh zima ma w sobie taki magiczny klimat!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne inspiracje, jesień właśnie w ten sposób mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!