16 listopada 2015

Haul kosmetyczny

Cześć!
Ostatnio miałam manie na kupowanie kosmetyków. Gdzie bym się nie pojawiła tam zawsze coś wpadło w moje ręce. Oczywiście potrzebowałam tylko paru rzeczy, ale kosmetyków nigdy za dużo (tak, tak sobie tłumacz Justyna ;p), zatem pokaże co ostatnio upolowałam. 


Wchodząc do salonu Ziai wiedziałam, że nie wyjdę tam tylko z kremem po który przyszłam. Lubię próbować i testować ich kosmetyki. Przede wszystkim, dlatego, że nie trafiłam jeszcze na taki, który by mnie uczulił. Zawsze wszystkie kosmetyki zużywałam do końca i byłam (i nadal jestem)  z nich zadowolona. W końcu cena tych kosmetyków też jest świetna. 



Zatem tym razem próbuje serię ogórka z mięta. Potrzebowałam żelu do mycia twarzy i pani konsultantka poleciła mi coś takiego, a mleczko do ciała dostałam gratis. Z chęcią wypróbuje to i to.
Krem do twarzy z liści manuka już miałam, obecnie używam do cery naczynkowej, a teraz na mroźniejsze jesienno-zimowe dni, aby mieć lepiej nawilżoną cerę postawiłam na liście z zielonej oliwki.


Krem pod oczy był dodatkiem, który poleciła mi pani konsultanta, a że takiego nie miałam, a kosztował tylko 5 zł, to skorzystałam. 


Z kremem do rąk było najłatwiej. Jak tylko go odkręciłam i poczułam jego zapach, wiedziałam, że muszę go mieć. Ja uwielbiam wszystko co pachnie świętami, pierniczkami i imbirem. Mogłabym ten zapach czuć cały czas i mi się nie znudzi. Teraz tak mam, bo cały czas smaruje ręcę tym kremem. Jest genialny!


O podkładzie z Bourjois myślałam już jakiś czas, ale mam tyle już różnych podkładów, że chciałam je po prostu zużyć i dopiero kupić coś lepszego. Ale promocja w Super – Pharm mnie uprzedziła i -50% skusiło do zakupu podkładu i pudru. Jak na razie zadowolona jestem i pozostałe podkłady chyba nie doczekają się swojej końcówki ( oprócz tego z rimmela, bo to mój ulubieniec). Korygujący krem ochronny Mixa udało mi się otrzymać do testowania od wizaz.pl. Często biorę udział w konkursach i już po raz kolejny udało mi się coś dostać. Kremu używam wtedy, kiedy mam totalnie wolny dzień i nie muszę nigdzie wychodzić. Sprawdza się na razie nawet dobrze. Co do kuracji z olejkiem arganowym do włosów, to skusiłam się na ten produkt w Biedronce, a że mam ostatnio problem z elektryzowaniem się włosów, to przydał się idealnie. Błyszczyk z Eveline wpadł przypadkowo do koszyka w Rossmannie na promocjach, ma piękny zapach. A o pomadkach chyba wspominać nie muszę. Są moim uzależnieniem i jeszcze trochę i będę miała wszystkie kolory!

Też macie taką manie na kupowanie kosmetyków? Jak jesteście ciekawi recenzji, któregoś z nich to piszcie, postaram się coś przyszykować:) 

Pozdrawiam!


Zapraszam na Facebook'a i Instagram blogowy!
Będzie mi miło jak polubicie i zaobserwujecie:)  

13 komentarzy:

  1. Ja z chęcią przeczytam o podkładzie 123 Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zaszalałaś :) świetne są te produkty z ziaji i tanie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten krem pod oczy z Ziai:) i jest całkiem spoko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam aż przetestujesz ta serie z ziajki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie cudowne zakupy! :) uwielbiam oba te podkłady.
    czy mogę prosić o klik w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem z ziaji<3
    Zakochałam się w zapachu:d

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaji nie lubię jakoś, nie przekonała mnie :p
    co do reszty to generalnie nie znam. ale poszalałaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. No to poszalałaś :P hehehehe ale Ziaja ma świetne kosmetyki, ja używam od nich i balsamu do ciala i maski do włosów czekoladowej- także jestem bardzo zadowolona :)

    Na tej akcji w rossmanie też trochę poszalalam, ale tej pierwszej tylko pomadkowo-lakierowej :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile produktów z Ziaji, zaintrygował mnie krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny Blog *.*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Ile kosmetyków :)
    O kredkach do ust słyszałam wiele dobrego, też mam zamiar się na nie skusić...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ziaja ma sporo dobrych kosmetyków :)
    polecam tonik z witamina C i peeling z serii Zielona Oliwka
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!