24 października 2015

Golden Rose - Matte Lipstick Crayon

Ostatnie, jesienne dni już od samego poranka nie sprzyjają mi dobrze. Dopadło i mnie straszne lenistwo, nic mi się nie chce i gdyby nie praca, i uczelnia to pewnie przeleżałabym w łóżku cały dzień. Aby jakoś umilić sobie te ciężkie poranki, popijam kawkę w swoim nowym i cudownym kubku, który już pewnie ma każda z nas, a także dodaje sobie troszkę koloru w postaci pomalowanych ust. Nigdy nie lubiłam malować ust, zawsze wystarczył mi lekki błyszczyk bądź nawet tylko pomadka ochronna. Ale trzeba kiedyś coś zmienić i tak padło, zupełnie przypadkowo na pierwszą pomadkę z Golden Rose. Jak się później okazało Hit Internetu - i dla mnie też. Jestem zachwycona trwałością pomadki, dostępnymi kolorami oraz genialną aplikacją - nie ma problemu z wypełnieniem ust. Ja wybrałam kolor nr 11, ale już zamierzam się do zakupu kolejnych. Mogę z pewnością polecić tą serię pomadek, kosztuje niecałe 12zł, a jest świetna! 
A może ktoś z Was już ją ma? Jak oceniacie?


Podobają Wam się takie "inne" posty?;))

P.S Będzie mnie troszkę mniej w tym tygodniu u Was na blogach, gdyż laptopa mam w naprawie, ale jak tylko go otrzymam to się odezwę!

Zapraszam na mój INSTAGRAM!!!

19 komentarzy:

  1. śliczny kolorek, podoba mi się :) kuszą mnie te kredki :)

    Kochana mam prośbę... mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście ?
    ► http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html
    Z góry bardzo dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj dowiedziałam się o ich istnieniu i patrząc na kolory na stronie goldenrose właśnie zastanawiam się nad numerem 11 i 13 :) Skoczę jutro do sklepu żeby zobaczyć na żywo, do tego tańsze niż z Astora czy Bourjois bo takich dotychczas używałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle na nie poluje, a u mnie stacjonarnie nie ma sklepu GR.;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor ma te szminka,
    Mam prośbę, klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam trzynastkę i też jestem z niej bardzo zadowolona :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanawiałam się kiedyś nad tą pomadką, ale malowanie ust to nie dla mnie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wydaje sie swietna! i widze, ze tez masz ten piekny kubeczek - ja mam zółty i niebieski :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest cudny, pasuje Ci :) a kubeczek sweterkowy to słodziak roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny kolor! Pasuje Ci i to bardzo :)
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam 14 z tej serii i ją uwielbiam<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znakomicie dobrany odcień :) bardzo ci pasuje :)

    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Te szminki są najlepsze na świecie! Sama mam 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na ustach wygląda ślicznie, ogólnie to naczytałam się pełno pozytywnych opinii o niej i ją chce :) ps. Booooski kubek

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz przepięknie <3
    mam takie same buty i kubek ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam w swojej kolekcji każdą pomadkę z serii tych "kultowych" od Golden Rose i to ta jest podług mnie tą najlepszą. Począwszy od koloru (09), trwałości i łatwości aplikacji i oczywiście ceny wszystko jest w niej idealne.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!