18 października 2015

Futrzana kamizelka

Zaniedbałam blog - tak, wiem, przepraszam! Ale ostatni szalony tydzień i natłok wielu obowiązków nie pozwolił mi ani na chwilę odpoczynku. Udało mi się natomiast teraz skorzystać z wolnego weekendu, więc mam czas na zaległości blogowe;)
Dzisiejsze zdjęcia były robione jakiś czas temu i było zdecydowanie cieplej. Kamizelkę zakładam i na bluzki, tak jak tutaj, a także wybieram ją na chłodniejsze dni do ramoneski, zatem służy mi cały czas. Spodnie w ostatnio jednym z modnych kolorów, skomponowałam z zwykłą białą koszulą i dobrałam do tego botki upolowane na wyprzedaży w Stradivariusie. Chyba wyszło fajnie? Co sądzicie?

 kamizelka - nn/ koszula - nn/ spodnie - H&M/ botki - Stradivarius/ okulary - Sinsay/ biżuteria - allegro

Pozdrawiam!

32 komentarze:

  1. Uwielbiam takie futrzaki :) świetna stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tez futrzana kamizelka na blogu :) Super look!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ostatni post jest z takimi futrzakami :) Pokochałam je jesienią, mam taką jak twoja tylko, że szarą :)
    Uwielbiam jesienią kolory i ten panujący klimat :) Zanim się oglądniemy będzie już nowy rok :D
    Zdjęcia wyszły ci cudowne :)

    karheoii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny zestaw! i spodnie w kolorze khaki, które uwielbiam, mam 2 pary w swojej kolekcji! świetnie wyglądasz i z miłą chęcią również zaobserwuje :) pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podobają futrzane kamizelki, sama szykuję się do zakupu podobnej ;)
    a botki są extra!

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna kamizeleczka :)
    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
  7. interesująca propozycja, lubię i futrzaki i białe koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. naszyjnik wpadł mi w oko!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamizelka piękna! :) rownież spodnie bardzo.mi sie podobaja :) zapraszam do mnie na nowy post ! Anitafafara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam futrzane kamizelki! Podoba mi się ta stylizacja ;)
    Sama pochodzę z miejscowości pod Łodzią i w Łodzi studiuję, ale nie mieszkam - zdecydowałam się dojeżdżać ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna kamizelka :) gdybym taką miała dobrałabym resztę dokładnie tak jak ty :) Pozdrawiam, Its Dahlia

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, a ten futrzak fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kamizelka, uwielbiam takie futrzaki zwłaszcza jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. great post! happy Friday!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jest ten futrzak! Ja szukam od dłuższego czasu i nie mogę się natknąć na ten jeden wymarzony :(
    Super stylizacja!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  17. boska ta kamizelka! uwielbiam futrzaki świetnie sprawdzają się jesienią ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. zawsze mi się podobały tego typu kamizelki, ale jakoś nigdy nie było mi po drodze by sobie taką sprawić :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna kamizelka ;) super wyglądasz
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!