27 września 2015

Delikatny naszyjnik - Otien.com

Czytając i oglądając mojego bloga można raczej stwierdzić, że stawiam na minimalizm w każdej postaci - w biżuterii również. Zupełnie przez przypadek, przeglądając oferty biżuterii w różnych sklepach, trafiłam na program partnerski na stronie OTIEN.com i zgłosiłam swojego bloga. Ku mojemu zaskoczeniu otrzymałam pozytywną odpowiedź i parę dni później przesyłkę z wybranym produktem oraz gratisem, za który serdecznie Dziękuję!

Oczywiście wybrałam prosty, pasujący do wielu stylizacji naszyjnik. Postawiłam na odcień złota, który uwielbiam, a na jesień teraz będzie idealny. Od innych ozdób, wyróżnia go to, że jest bez zapięcia, ma tylko kółeczko, przez które przekłada się łańcuszek i jak to pięknie wygląda. Długość naszyjnika można regulować, co według mnie jest świetną opcją, gdyż pasuje do każdego rodzaju dekoltu. Jak zapewnia producent naszyjnik nie powoduje alergii i nie wydziela zapachu, co mogę oczywiście potwierdzić. 

naszyjnik - OTIEN.com

Ja na pewno będę wybierać naszyjnik do wielu stylizacji. Uwielbiam taką delikatną biżuterię i jestem zadowolona z wyboru. Polecam serdecznie!

Pozdrawiam!
 
Zapraszam na Facebook'a i Instagram blogowy!
Będzie mi miło jak polubicie i zaobserwujecie:)  

3 komentarze:

  1. Rzeczywiście jest śliczny. Ja w bizuterii rowniez stawiam na minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękny! Uwielbiam taką delikatną biżuterię!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!