15 września 2015

Czerwona koszula

Dziś bez zbędnego rozpisywania się. Mam cały tydzień napięty i muszę przyzwyczaić się do nowej pracy i obowiązków. Ale staram się już nie zaniedbywać bloga i post jest;) 
Przyznam się szczerze, że dawno nie chodziłam w koszulach i zapomniałam jak dobrze się w nich czuje. Tą, czerwoną koszulę dorwałam przypadkowo w sh, za jakieś 5zł. Nie kombinowałam ze stylizacją i zestawiłam ją ze zwykłymi jeansami i nowymi botkami z Sinsay. Co sądzicie? 

koszula - Atmosphere (sh)/ jeansy - Sinsay/ botki - Sinsay/ torebka - nn/ pasek - Bershka/ 

Widać już jesień, prawda?


Zapraszam na Facebook'a i Instagram blogowy!
Będzie mi miło jak polubicie i zaobserwujecie:)  

40 komentarzy:

  1. Ostatnio kupiłam sobie bardzo podobną koszulę :) Krata górą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Taka koszula za 5 złotych? Prawdziwy skarb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna koszula;*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja i koszula :)

    lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie stylizacje najbardziej lubię:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna koszula, spodnie i buty <3 uwielbiam ten zestaw!
    oczywiście również obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny zestaw! Ślicznie ci w tej jesiennej kolorystyce :) Najbardziej do gustu przypadła mi koszula - jest genialna :)

    W wolnej chwili zapraszam na swojego bloga :)
    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwone koszule w kratę są genialne, muszę się w takową zaopatrzyć ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Łaszę się już od dawna na takie koszule! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz kochana! bardzo mi się podoba cały ten look :)
    klikniesz u mnie w najnowszym poście pod tekstem w linki?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam koszule ! ;) bardzo fajny look ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. koszula w kratę po prostu rewelacyjna :)
    całość bardzo mi się podoba !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula jest świetna! I to jeszcze za taką cene;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała jest ta koszula, którą masz na sobie! ♥
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  15. no nieeee, taka koszula! :D cudowna <3 czasami mniej znaczy więcej. wyglądasz cudnie. :)
    a Baleę naprawdę polecam. może i u Ciebie się sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
  16. ps pracuję na wyspie, w pasmanterii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna, prosta stylizacja. Kurczę, muszę się wybrać do sh i dorwać takie perełki jak np. Twoja koszula :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. najprostsze rozwiązania są najlepsze ;) a co do czerwonej koszuli w kratę - chyba każda kobieta powinna ją mieć w swojej szafie!

    http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszula w kratę jest genialna ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post http://worldbymyy.blogspot.com/2015/09/lightautumnlook.html.
    Pozdrawiam serdecznie, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję! :)
    Ostatnio pokochałam koszule, wczoraj też mialam jedną na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz przepięknie! Cudna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  22. jak pieknie wygladasz ;) tak jesiennie już ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylizacja już jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Żartujesz? 5zł?! Czy tylko ja nie mam takiego szczęścia do sh? :( Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wygladasz, styl i klasa :)
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna koszula! Za 5zl? Idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Boska koszula :)
    Ja dawno nic nie znalazłam w sh :(
    Mogę Cię prosić o kliknięcie w link u mnie w najnowszym poście?
    Będę Ci bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Super 😍
    P.S Zapraszam do siebie Domisia http://dostylmisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!