08 września 2015

Chorwacja 2015

Tak, tak - wiem, że długo mnie tutaj nie było, ale mam usprawiedliwienie! Ostatni tydzień spędziliśmy w pięknej i gorącej Chorwacji. Wyjazd był bardzo spontaniczny i krótki, ponieważ mieliśmy tylko tydzień wolnego, mało czasu na znalezienie jakiegoś dobrego all inclusive zatem postanowiliśmy wyjechać w ciemno, samochodem do Chorwacji. Pierwszy raz byliśmy w tym kraju i pierwszy raz bez jakiegokolwiek załatwionego wcześniej noclegu. Znaleźliśmy w miarę najbliższą miejscowość - Baska, na wyspie Krk, obraliśmy cel i pojechaliśmy - tak po prostu. Przejechaliśmy przez 3 państwa, widoki po drodze cudowne. Zrobiliśmy w sumie 2500 km (w drodze powrotnej odbiliśmy trochę, gdyż jechaliśmy jeszcze do mojego taty w Alpy do Austrii). Pogodę trafiliśmy idealną, codziennie ponad 30 stopni, temperatura wody ponad 25 stopni. Praktycznie całe dnie przeleżeliśmy w wodzie na materacach. Wyspa przepiękna, cudowne widoki i jakże sympatyczni ludzie.Tak jak powiedziałam w Chorwacji byłam pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni. Już za rok planujemy się tam wybrać z powrotem. Łapcie trochę zdjęć tych pięknych widoków!


Aparat braliśmy popołudniami, kiedy wychodziliśmy pospacerować, zdjęcia z plaży robione telefonem. Mamy bardzo dużo zdjęć, ale wybrałam tych kilka, aby widoki się nie powtarzały. Nastawiliśmy się na odpoczynek, zatem zwiedzania za dużo nie było;) 
W drodze powrotnej zjechaliśmy do mojego taty, do Austrii i te chmury w górach są piękne! Inne zdjęcia z Alp możecie obejrzeć tutaj, jak byłam tam zimą:)


Jeżeli jesteście ciekawi czegoś więcej na temat naszej podróży do Chorwacji na własną rękę, o koszty, drogę, zakwaterowanie, czy inne to piszcie czy zrobić taki post? :) Albo indywidualnie na mejla! Chętnie wszytko opowiem.

Jak tam pierwsze tygodnie w szkole? A kto ma jeszcze wolne? :)
Pozdrawiam!

25 komentarzy:

  1. Jej ! Jakie cudowne widoki aż miło popatrzeć szczególnie jak pogoda zza oknem nie rozpieszcza ;) Podziwiam że tak w "ciemno" się wybraliście więc plus za odwagę !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę kochana, jakie boskie widoki! Podoba mi się strasznie. Sam mam wielką ochotę odwiedzić jakieś egzotyczne miejsce i mam nadzieję, że kiedyś mi się uda. Zdjęcia, aż same w sobie zachęcają do wyjazdu w takie miejsce. Pozdrawiam serdecznie :) :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia!!!!:) Szkoda, że wakacje się kończą!
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia magiczne woda zachęcająca do kąpieli:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chętnie dowiem się czegoś więcej na temat podróży :) Nocleg, koszty... Czekam na post :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne widoki,zazdroszczę wyjazdu!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W Chorwacji jeszcze nie miałam okazji być, ale nadrobię;p widoki cudowne!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne widoki, z chęcią bym się tam wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. marzą mi się takie wakacje! fantastyczne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam kilka razy w Chorwacji i uwielbiam ten kraj. Jest piękny i idealny do udanych wakacji :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne widoki :) byłam raz w Chorwacji, kilka lat temu i chętnie powtórzyłabym wędrówkę po niej :) Widzę, ze jesteśmy z okolic Łodzi ;-) miło znaleźć kogoś z tego samego województwa :-) Pozdrawiam i będę oczywiście zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale tam pięknie! Super to wygląda na zdjęciach, ale domyślam się, że na żywo jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie tam :) chciałabym kiedyś pojechać do Chorwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful photos dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/09/back-to-school-with-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę Ci wyjazdu.
    Chorwacja jest przepiękna, na pewno tam jeszcze kiedyś pojadę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. przydałyby mi się takie wakacje z prawdziwego zdarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym się tam wybrać za rok

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale Wam zazdroszczę, widzę, że było cudnie :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  19. O jaaaaaaaaaaaaa, akurat trafiłam na Twojego bloga i zobaczyłam, że byłaś na Basce <3 Kocham to miejsce, byłam tam w 2013 roku i mam w planach kiedyś tam wrócić :) Dodaję Cię do obserwowanych i zapraszam do siebie - www.urodowaobsesjonatka.blogspot.com - u mnie też jest post z wakacji na Krk :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam, byłam! Cudowna wyspa! Również na pewno tam wrócę;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!