23 września 2015

Autumn 2015

23 września i mamy pierwszy dzień jesieni. Wiem, że dla wielu z Was jest to pora roku  mniej lubiana, natomiast ja mogę się przyznać, że bardzo lubię początek polskiej, pięknej jesieni. Zimniejsze, jesienne wieczory uwielbiam spędzać pod kocem z dobrą książką, filmem czy kawą. Przyjemność sprawia mi również wybieranie jesiennej garderoby. Grubsze swetry, wielkie szale, które po prostu kocham. A do tego wszystkiego cudowne, kolorowe liście i urocze alejki w parkach. Jak widać, jesień nie tylko musi nam kojarzyć się z szarością i deszczem. Są też zalety tej pory roku. Poszperałam i znalazłam trochę jesiennych inspiracji. A Wy lubicie jesień? 

inspiracje -weheartit.com 

Pozdrawiam!


Zapraszam na Facebook'a i Instagram blogowy!
Będzie mi miło jak polubicie i zaobserwujecie:)  

6 komentarzy:

  1. Lubie jesień, taką jak teraz, w miarę ciepła i mało deszczową. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również uwielbiam początek jesieni, kiedy jest jeszcze cieplo i kolorowo, ale listopadowej jesieni nienawidzę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jesień właśnie za tę kolorystykę :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kolory i super foty

    Mój ostatni post: Skąd się wzięła nazwa Osram.

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, ja uwielbiam jesień i ie straszne mi krótkie dni, bo z natury jestem sowa ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!