05 sierpnia 2015

Kwiatowe spodnie

Hello!
Od dłuższego czasu podobały mi się spodnie, kombinezony z motywem kwiatowym. I tak chodziłam, przeglądałam różne oferty sklepów i nie mogłam trafić na takie, które by odpowiadały mi w 100% - tach. Aż w końcu po powrocie z Niemiec udałam się na mały shopping i znalazłam w dziale wyprzedaży te oto ideały. Luźne, zwiewne, z lampasami i kwiatami. Musiałam je kupić i Wam dzisiaj zaprezentować. W wersji lekko klasycznej, z koszulą i sandałami wyglądają tak. Co sądzicie? 

koszula - sh/ spodnie - cropp/ sandałki - merg.pl

Jak radzicie sobie z upałami? :)
Pozdrawiam!

33 komentarze:

  1. Great outfit, but the pants are my favourite! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie, sama uwielbiam motyw kwiatowy i mogłabym mieć wszystko w kwiatki ;))

    http://www.whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji :) Spodnie i sandałki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam takie same buty! uwielbiam je :) spodnie świetnie, prezentujesz się genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz w tych spodniach :)

    [ Blog ¦ IG ]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyglądają w takiej eleganckiej odsłonie. Nie wiem czy przedarłyby się przez dress code, ale chętnie bym panią z biura oblookała w takiej stylóweczce.
    A upały kocham ponad życie! Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się Twoje spodnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne te gatki, fajnie nawet przelamac stylizacje jakims mocnym akcentem w postaci torebki :) !
    co powiesz na wspolna obserwacje ? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super spodnie,bardzo Ci pasują:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne spodnie :) Podoba mi się stylizacja, jednak jak na takie słoneczne, upalne dni wybieram jasne kolory :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz w tych spodniach! :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  13. nietuzinkowy egzemplarz, ja właśnie u siebie prezentuję 3 najładniejsze moim skromnym zdaniem w blogosferze z lipca ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale wyglądasz! Spodnie są świetne ;)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jak pięknie ♥
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny look :) pięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  17. buty i spodnie <3 rewelacja ! :)

    Pozdrawiam i wspaniałego weekendu :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  18. Czaiłam się na bluzę z tym wzorem z Croppa, ale już nie było mojego rozmiaru nigdzie... :(

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja :)


    Kochana mam prośbę. Poklikasz w linki w TYM POŚCIE ?
    Bardzo mi pomożesz :* Z góry ślicznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedyś miałam fazę na kwiaty, później mi to minęło i aktualnie nie ciągniw mniw do tego wzoru. Tobie jednak w nim świetnie i cieszę się, że w końcu udało Ci się trafić na upragniony ciuch (jestem kobietą, wiem co znaczy znaleźć coś, czego od dawna się szuka). :*

    OdpowiedzUsuń
  21. oj ja ciężko radzę sobie z tymi upałami :)
    świetnie wyglądasz kochana! piękne spodnie
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html
    i w poprzednim poście

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz w tym secie rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja ! Rewelacyjne buty !

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. adorable look. love the floral pants and love your blog.
    following you now.

    x
    dahi

    http://www.strangeness-and-charms.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uwielbiam tego typu spodnie sama mam kilka par :) Połączone z sandałkami wyglądają bardzo ładnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Woah! I'm really loving the template/theme of this site.
    It's simple, yet effective. A lot of times it's hard to
    get that "perfect balance" between usability
    and visual appeal. I must say that you've done a
    very good job with this. Also, the blog loads super fast for me on Internet explorer.
    Exceptional Blog!

    Feel free to visit my web site: clash of clans gemmes gratuites illimite

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!