30 lipca 2015

Szara sukienka

Wróciłam! Odpoczywam w Polsce już tydzień i znalazłam w końcu czas na to aby tu coś napisać. Miesiąc w Niemczech zleciał mi bardzo szybko. Zanim się dobrze zaklimatyzowałam, nadszedł czas powrotu. Ale nie ma co - w domu najlepiej! Teraz jeszcze odpoczywam, latam po sklepach, spędzam czas z ukochanym i znajomymi, ale zacznę też niedługo szukać sobie pracy, bo się zanudzę. A Wam wakacje jak mijają? 
Zdjęcia z dzisiejszego posta miały się pojawić przed wyjazdem,albo w trakcie, ale Internet miałam bardzo słaby i pokazuje dzisiaj moją ulubioną, szarą sukienkę. Zimą zestawiam ją z grubymi rajstopami i botkami, a latem, tak jak widzicie wybrałam trampki. Najlepszy i najwygodniejszy zestaw na cieplejsze dni. Co sądzicie? ;)

sukienka - cropp/ trampki - ibuciki.pl

Enjoy!
P.S. Równe 200 obserwatorów! DZIĘKUJĘ!!!


20 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz :)
    ja dopiero w sierpniu zabieram się za pracę, w lipcu leniuchowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, chyba naprawdę najwygodniejszy z letnich zestawów.

    Druga edycja wakacyjnego konkursu, zapraszam. Jeśli brałaś udział w pierwszej edycji - masz dodatkowy los :))) >> BEAUTY BEVST <<

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous! You truly have a great style! Have a lovely day :-)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ta sukienka ;) niby taka zwykła, ale ma coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie proste, dresowe sukienki <3
    dla mnie super !

    OdpowiedzUsuń
  7. najwygodniejsza, w sam raz na ciepłe dni

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię dziewczyny w sukienkach, ale sama rzadko w nich chodzę, chyba przez moje krótki nóżki ehhehe:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znalazłam jeszcze sukienki, którą mogłabym nosić zarówno latem jak i zimą!

    Zapraszam na konkurs!
    Veronica Memories- Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja cały lipiec przepracowałam, a teraz czas na zasłużone wolne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka. W moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukienka!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie luźne sukienki ! Akurat czegoś w tym stylu poszukuje ! Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam takie proste sportowe sukienki!!
    Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wszędzie dobrze, ale w domu zdecydowanie najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna sukienka :) Myślę, że nie tylko trampki do niej dobrze pasują :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszędzie dobrze ale w domu najlepiej :-) a sukienka fajna, taka wygodna :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!