20 czerwca 2015

Świecznik z brzozy DIY

Cześć!
Muszę z przykrością powiadomić, że w poniedziałek wyjeżdżam do Niemiec i moja aktywność tutaj będzie bardzo mała. Jak mi się uda, to dodam posty tam na miejscu, ale niestety nic nie obiecuje;) Wrócę prawdopodobnie pod koniec lipca i wszystko wróci do normalności! :)

Przeglądając różne inspiracje, trafiłam na piękne ozdoby z drewna do domu. Uwielbiam upiększać swoje mieszkanie, zapewne jak każda kobieta. A nie ma nic lepszego niż podziwianie dekoracji zrobionych przez własną siebie. Tak jest i tym razem, zachwycając się świecznikami, postanowiłam zrobić też swój. 


Podzieliłam się swoim projektem ze swoim tatą, który muszę przyznać wykonał więcej pracy za mnie. Znalazłam kawałek drewna (oczywiście brzozy, odmierzyłam wielkość zwykłego podgrzewacza i dałam tacie do wycięcia otworu. Robiliśmy takie coś pierwszy raz i niestety nie mieliśmy jeszcze specjalnego sprzętu do wycinania w drewnie, ale jakoś sobie poradziliśmy. Zobaczcie: 


Dodałam do tego kokardkę ze zwykłego szarego sznurka. Spryskałam lakierem i gotowe! 
Co myślicie o takiego typu dodatkach do domu? 


Pozdrawiam! 

I zapraszam na Facebook!

15 komentarzy:

  1. jej genialny! mojej mamie pokażę na pewno zainspiruje się:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  2. jezu przepieknie to wygląda! zrobię sobie pełno takich na taras i będę piła przy tym herbatkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł!
    Bardzo oryginalnie i efektownie to wygląda :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda ten świecznik, spróbuję zrobić coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale rewelacja ! Świetny pomysł na coś oryginalnego :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są, gdybym tylko umiała takie zrobić... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!