04 czerwca 2015

Kombinezon

Pogoda nas rozpieszcza, prawda? Jestem bardzo zadowolona, że właśnie tak ciepło jest teraz, kiedy mam trochę wolnego. Udało mi się pozaliczać wszystko wcześniej na uczelni i mieć spokojne dwa tygodnie do przygotowania się na ostatnie egzaminy. Także, nie zanudzam tylko prezentuje mój ulubiony kombinezon - oczywiście czarny. Już wiele razy ratował mnie w sytuacji "nie mam się w co ubrać;p" Kupiłam go już jakiś czas temu i muszę przyznać, że był to spontaniczny, ale dobry zakup. Dzisiaj w wersji eleganckiej, ale mam też w planach pokazać go kiedyś w wersji sportowej, zobaczymy co z tego wyjdzie. 


kombinezon - SinSay/ szpilki - Tally Weijl/ kopertówka - Centro/ okulary - nn/ zegarek - allegro

Jak planujecie spędzić długi weekend? Ja na pewno będę korzystać z pięknej pogody, ale też nadrobię zaległości blogowe:)
Buziaki;**

I oczywiście zapraszam na Facebook'a! 

49 komentarzy:

  1. Piękny jest! Poluje na taki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio podobny też widziałam w SinSay. Także możesz lecieć tam zobaczyć;)

      Usuń
  2. Świetny jest, chociaż ja bym wybrała inną wersję kolorystyczną :) Na tobie leży genialnie!

    Także obserwuję ;) Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna dziewczęca, ale i megaaa modna stylizacja. Mnie osobiście bardzo się podoba! :)
    A przy okazji zapraszam do mnie: http://jagodakotekablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw z akcentem tych miętowych szpilek ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny ten kombinezon! :) Chciałabym taki w kolorze siwym ;)

    Pozdrawiam,
    www.jessikachincza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski kombinezon i szpilki ! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudny jest ten kombinezon :) ja poluję na jakiś ładniutki, ale idealny na gorące dni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) Świetny dodatek w postaci butów :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny styl, te buciki świetnie wyglądają przy tej czerni, podoba mi się ♥

    w wolnym czasie zapraszam do siebie :) http://y-gfrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocze szpileczki! :* do twarzy Ci w czarnym kombinezonie ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się kombinezony/Super zestawienie z tymi butami;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz rewelacyjnie w tym kombinezonie! http://kreatywniejszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie Ci w tym kombinezonie! :)

    Nowy post już na blogu! Jeśli Ci się spodoba zapraszam do komentowania i zaobserwowania! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  14. Hey kochana!
    Chciałbym ci poprosić o poklikanie w linki do dwóch , firm , to naprawdę mało , a za to wyląduje
    twój blog u mnie w poście. Twoja korzyść

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne zdjęcia i cudowny kombinezon :)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kombinezon, sama planuję zakup jakiegoś. W tej wersji bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna stylizacja i ten akcent w szpilkach :D
    Kombinezon jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł za ootd! :-) fajnie to wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  19. przepiękne szpilki :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mi się marzy kombinezon z długimi nogawkami- ale nigdzie nie mogę znaleźć idealnego :( póki co mam tylko z krótkimi...
    Twój jest świetny! i bardzo podobają mi się szpilki- super, że postawiłaś na jeden taki wyraźny akcent w zestawie! <3

    Udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ty jesteś zgrabna :) Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny blog ! Świetne zdjęcia ! <3
    Zajrzyj też do mnie , jak Ci się spodoba to zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam już wolne i przygotowuję się do sesji :).
    Świetny kombinezon, ale chyba na takie słońce nie założyłabym czerni ;p. Szpilki super!

    OdpowiedzUsuń
  24. kombinezon z tymi szpilkami świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pieknie wygaldasz w tym kombinezonie

    OdpowiedzUsuń
  26. od dawna szukam odpowiedniego dla siebie kombinezonu : )
    ten na tobie super lezy <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę fajny ten kombinezon

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne dobranie szpilek do kombinezonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. niby zwyczajnie, ale jednak z klasą nie do opowiedzenia :) podoba mi się Twój styl, zdecydowanie lubię takie stylizacje, mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz :) piękny kobminezon i fryzura! :)
    Sama mam zamiar w tym roku w końcu zainwestować w kombinezon :)

    http://petitmaddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny kombinezon ! ;) Wyglądasz cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jakos nie mam szczescia do Sinsaya, ale kombinezon sliczny!

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  33. pozazdrościłąm ;( też mam ten kombinezon, ale na mnie tak ładnie nie leży ;(

    OdpowiedzUsuń
  34. Kombinezon leży na Tobie idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. genialny jest te kombinezon! wyglądasz w nm zjawiskowo:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ładna kopertówka;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie w tym wyglądasz,zgrabnym dziewczynom pasują kombinezony :) Cudne buty!

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Dodatki są po prostu genialne. Buty i zegarek mają świetny wiosenny kolor i pasuję do kombinezonu. Świetnie wyglądasz w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!