01 czerwca 2015

Kalendarz BIC Soleil

Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie organizowanym na Facebooku BIC Soleil Polska i udało mi się otrzymać od nich kalendarz z 30 - dniowym wyzwaniem z Ewą Chodakowską. Kalendarz dla mnie jest świetny i dlatego postanowiłam Wam go pokazać.



Kalendarz zawiera plan treningów i kompleksową dietę na 30 dni. Treningi są zarówno fizyczne, przygotowane przez Ewę Chodakowską jak i psychiczne, poprawiające humor. Codziennie jest coś innego. Tak samo, na każdy dzień jest przygotowany jadłospis (śniadanie, obiad, kolacja). Przeglądałam już menu i muszę przyznać, że jest wiele pysznych i wartościowych posiłków. 



Jak dla mnie, taki kalendarz to super rozwiązanie. Treningi i dieta w jednym. O nic nie trzeba się martwić, tylko wykonywać zadania na każdy dzień. Świetna sprawa!
Muszę przyznać, że byłam zaskoczona informacją, że kalendarz wygrywają wszyscy uczestnicy konkursu i serdecznie dziękuję za taką niespodziankę! Wyzwanie na pewno podejmę, ale dopiero po powrocie z Niemiec, czyli jakoś w sierpniu. A przepisy już zaczynam próbować! :)

Pozdrawiam!
I zapraszam na Facebooka, niedługo będzie konkurs!!!




3 komentarze:

  1. Super, używam od nich właśnie maszynek a taki kalendarz to super motywacja ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!