11 czerwca 2015

Floral

Cześć!
Po moich prezentowanych zdjęciach, można stwierdzić, że lubię minimalizm i stawiam zawsze na prostotę. Czasem dorzucę jakiś  wyróżniający się akcent w moich strojach. Tak też jest i tym razem. Zwykłe szorty z uniwersalnym czarnym topem przełamałam dodatkiem w postaci kwiatowej narzutki.  Teraz, kiedy dni są naprawdę ciepłe, a wieczory chłodniejsze taki zestaw na codzienne spacery jest dla mnie idealny. Co sądzicie? 

szorty - sh/ top - house/ narzutka - nn/ slip on - ibuciki.pl/ pasek - bershka/ okulary - nn


Pozdrawiam! 


30 komentarzy:

  1. ale super! w moim stylu :-) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. narzutka świetnie ożywia tą prostą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look i zdjęcia.Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Narzutka faktycznie jest piękna! Ty też jesteś piękna :) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw fajny, ale bym się w nim ugotowała. Nie mogę wytrzymać nawet w krótkich spodenkach i topie :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna narzuta! :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna luźna stylizacja, idealna na gorące dni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja *,*
    Typowo w moim stylu :D
    Idealna na takie ciepłe dni *,*
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie :D
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice look!



    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie :) i cudna ta kwiatowa narzutka

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie lubię przekombinowanych zestawów:),a Ty wyglądasz świetnie:))
    Super,że się udało z tym zamówieniem,jestem ciekawa co zamówiłaś:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the sunnies :) New on my French blog: how to straighten your hair while you eat strawberry sweets" :)

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam <3 Świetne ci w takich kolorach ;)
    http://karolowa.blogspot.com/ zajrzyj do mnie. Chętnie posłucham opinii kogoś kto już tyle osiągnął ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz! podoba mi się ten zestaw ma to coś w sobie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz, bardzo mi się podoba Twój kombinezon z poprzedniego postu, napisz na priv jaki ma index :) polubiłam Twoją stronę na facebooku, zrób to samo :)
    zapraszam na nowy post

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się twój strój ;) śliczne zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  17. super zestaw, tak jak lubię :))

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne okulary i narzutka <3 Super dopasowałaś czerń do tej narzutki :) Podoba mi się!

    www.paattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwacji, aby być na bieżąco!